Anksčiau KPU vadovavo UAB Klaipėdos laivų remonto (KLR) generalinis direktorius Alvydas Butkus. KPU užsiima mažųjų laivų infrastruktūros nuoma, yra jachtų uostelio, Danės krantinės operatorius. Pasak A. Butkaus, tai atimdavo nemažai laiko. Nuspręsta jam atlaisvinti rankas, kad daugiau dėmesio galėtų skirti mažuosius ir vidutinius laivus remontuojančiai įmonei, šių paslaugų kokybei ir plėtrai.
K. Grigalausko teigimu, iš esmės niekas nepasikeitė. KPU ir toliau priklausys KLR, t. y. jo akcijos 100 proc. priklausys KLR, tik jis turės kitą vadovą. Kad ir kaip būtų, galimas daiktas, darbą pradėjęs naujas vadovas rinksis kokią nors kitą strategiją.
„Žiūrėsiu, ką būtų galima gerinti paslaugų tiekimo, darbuotojų politikos srityje. Turiu įvairių idėjų. Norime populiarinti jūrinę veiklą, į ją per laivelius įtraukti miestiečius ir Vakarų Lietuvos gyventojus. Mes stengsimės pagerinti infrastruktūrą, ieškosime papildomų vietų laivams laikyti, kad jų netrūktų. Norėtųsi, kad žmonės pajustų jūrinę dvasią ir jaustųsi esą jūrinės valstybės dalis. Galbūt atsiras daugiau renginių, susietų su laivybos sezonais, aktyviau dalyvausime įvairiuose miesto renginiuose“, - „Vakarų ekspresui“ sakė naujasis Klaipėdos pilies uosto vadovas K. Grigalauskas.
CKT 2023-ieji - ne patys geriausi
„Šie metai Centriniam Klaipėdos terminalui - ne patys geriausi, kaip ir visam uostui. Fiksuojame krovinių srauto kritimą. Sumažėjęs tranzitas per Lietuvą padarė įtakos ir mūsų krovinių srautams. Tikimės, kad kitais metais jie po truputį pradės atsigauti“, - sakė terminalo generalinis direktorius.
Šiemet CKT atsirado saulės elektrinė, turinti užtikrinti bendrovei jos elektros energijos poreikius. Čia kraunami klientų elektriniai vilkikai. Jau ruošiamasi laivų, kai jie stovi uoste, aprūpinimo elektros energija krante projektui, kurį įgyvendins kartu su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Terminalo klientė kompanija „DFDS Seaways“, derindamasi prie šio projekto, turės modernizuoti savo keltus. Šiuo metu jau kalbamasi su elektros energijos tiekėjais, projektuojamos elektros tinklų schemos, galingumai. Tikimasi, kad projektas bus įgyvendintas 2025 metais.
„Nukritus krovinių srautui, didesni terminalo plėtros planai yra pristabdyti, kol atsikurs krovinių srautai. Jų mes turime, bet dabar esame atidėję“, - sakė K. Grigalauskas.
Rašyti komentarą