Paskutinei „Ole Willassen“ kelionei reikia gero oro
(4)Susitikimo metu kabėta apie tolesnius miesto ir koncesininko bendradarbiavimo niuansus, aptarti krantinių techninės priežiūros, jų parengimo ateinančiam sezonui klausimai. Išsiaiškinta, kokie pasirengimo darbai turėtų būti padaryti pasitinkant ateinantį vasaros sezoną ir „Europiadą“.
Pasak uostamiesčio mero Vytauto Grubliausko, Danės upės krantinėse turėtų būti geriau sutvarkyta elektros instaliacija, švartavimosi įrenginiai ir ypač jose esantys suoliukai, kurie neretai apgadinami laivams švartuojantis prie krantinių. Mero manymu, koncesininkas turėtų išsireikalauti lėšų suoliukų remontui iš laivų savininkų.
„Mes prašėme sutvarkyti suoliukus, kad jie būtų tinkami sėdėti, kad niekam nekeltų rizikos ir nesudarytų nepatogumų. Koncesininkas tai išgirdo ir tikiuosi netrukus padarys namų darbus“, - VE.lt sakė V. Grubliauskas.
Mero žiniomis, jau parinktos bendrovės, kurios dalyvaus laivo „Ole Willassen“ vilkimo į KLR procese. Šiuo metu buksyravimo sąlygos derinamos su Klaipėdos uosto kapitonu. Pasak mero, Uosto kapitono tarnyba, ko gero, nori apsidrausti ir turėti garantinius raštus, kas imtųsi atsakomybės, jeigu buksyruojant laivas nuskęstų.
„Kai tik uosto kapitonas pripažins gautus raštus tinkamais ir duos leidimą, tada laivas pajudės. Pasigendu šiek tiek operatyvumo šiuo klausimu, nors procesas ir juda logiško finalo link. Šita istorija jau apaugo keliomis barzdomis ir vis dar nebaigiama“, - sakė V. Grubliauskas.
Uosto kapitono Vlado Motiejūno teigimu, šiuo metu Uosto kapitono tarnyba laukia, kad būtų pristatyti papildomi dokumentai. Pasak jo, viena iš būtinų sąlygų - tinkamos oro sąlygos, pavyzdžiui, kad nebūtų akvatorijoje ledų ir kt. Uosto kapitonas sako, kad laivas skenduolis bus buksyruojamas į KLR kitą savaitę.
Rašyti komentarą