Po antirekordo situacija Centriniame Klaipėdos terminale gerėja
2021 metai CKT buvo rekordiniai - ro-ro krovinių krauta 6,5 mln. tonų, o pernai - tik 4,9 mln. t. Šį terminalą ketinta plėsti, buvo užsakyta jo plėtros studija, įsigyti sklypai. Pasak K. Grigalausko, esant tokiai situacijai įsibėgėti su investicijomis galimybių nėra.
„Jau pasiekėme dugną. Džiaugiamės, kad šiemet pirmą ketvirtį šiek tiek pradėjome atsispirti nuo jo, jau atsigauname ir tikimės, kad ta tendencija išliks iki metų pabaigos“, - „Vakarų ekspresui“ sakė jis.
Tokią situaciją, pasak terminalo vadovo, lėmė tai, kad nebėra tranzito vakarų-rytų kryptimi. Dabar CKT yra priklausomas nuo Lietuvos, Skandinavijos ir Vokietijos ekonomikos lygio. Skandinavijos ekonomikos vystymasis pernai buvo sulėtėjęs, tad krovinių srautai sumažėjo. Anot CKT vadovo, visa laimė, kad Vokietija dar išlaiko neblogą ekonomikos lygį, jos krovinių srautai nekrenta ir po truputį auga.
Esant tokiai situacijai plėtra terminalui nebeaktuali. Planuoti projektai paliekami ateičiai. CKT šiuo metu yra pasirengęs didesniam krovinių srautui. Terminalo pajėgumas - 7 mln. tonų krovinių per metus.
Kol kas CKT dar nesusiduria su darbuotojų stygiaus problema ir visais įmanomais būdais bando išlaikyti savo specialistus, turint omenyje, kad rinkoje juntama kvalifikuotų specialistų stygiaus problema.
FOTO APRASAS SITUACIJA. CKT pajėgumas - 7 mln. tonų krovinių per metus. 2023-iaisiais jame buvo perkrauta 4,9 t ro-ro krovinių.
FOTO AUTORIUS Egidijaus JANKAUSKO nuotr.
Rašyti komentarą