Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Arvydas Ektis
Arvydas Ektis,

Klaipėdoje turime vieną upę, kuri iki pat Joniškės galėtų būti įveiklinta, bet... pešamės dėl niekų. Sezono įkarštyje būna momentų, kuomet krantinės būna užpildytos, bet tai tik trumpam. O vietiniai čia būna nuolatos. Tad, prioritetas turėtų būti vietiniams. Žinoma ir tų sovietinių laivų būklė (techninė ir estetinė) turėtų kisti.

Vietinis
Vietinis,

Labai teisingai Algimantas pakomentavo,
Laivai, kurie plukdo Lietuvos vidaus vandenyse >12 keleivių, tai yra vidaus vandenų keleivinis laivas, jam valdyti reikalingi kitokios kvalifikacijos dokumentai, nei pramoginiams laivams, ir visiškai kiti techniniai reikalavimai.

Miegantis meras
Miegantis meras,

Kiek laiko dar pliurpsite liežuviu, nėra žmonėms kur laivo į vandenį nusileisti, kainos - kosmosas. Atverkite kruizinio terminalo slipą žmonėms, gana tyčiotis.

Algimantas Požela
Algimantas Požela,

Manyčiau, kad čia viskas labai sumaltą į vieną vietą ir nevisai teisingai informuojama? Tokių sąvokų kaip "mažieji laiveliai ar pramoginiai laiveliai" nėra, yra pramoginis laivas (iki 24m) ir mažieji laivai (iki 20m). Pramoginis ir mažasis laivai sąvokos turi savo apibrėžimus ir atitinkamus reikalavimus ir jie todėl vadinasi "pramoginiai laivai", kad jie, kaip taisyklė, skirti pramogai, o ne bizniui ar kitai veiklai ir jie visame pasaulyje yra naudojami pagal paskirti - pramogai (nemažai laiko stovi)? O visi tie keleivių (>12) pervežimai ir t.t., tai verslas ir jų (pramoginių) nereikėtu gretinti su verslu. 🐇⚓🚢

Vietinis
Vietinis,

Su krantinės atmušomis viskas ten gerai, jeigu laivą atitraukia nuo krantinės, tai reikia pasigaminti ilgesnį keleivių įlaipinimo trapą, ir kylant ar krentant vandens lygiui keleivių įlaipinimas nebebus toks sudėtingas, o nelaipinti keleivius atsiremus į krantinę su laivu priekiu, vasarą visa Danės upė užtverta skersai upę sustojus šiems laivams, praplaukti juos tampa tikras iššukis. Kiekvienam laivui išskirtinai neįmanoma pritaikyti vienos krantinės, Šiuo metu Prioritetas turėtų būti sumažinti jūros bangą atkeliaujančią nuo uosto vartų iki Danės upės žiočių, tą galimą padaryti prailginant- sulyginant(su Kruizinių laivų krantine) esamą Smiltynės perkėlos Šiaurės rage pirsą, tada visi stovėtų ramiai net ir prie didelio vėjo, įskaitant ir pačius Smiltynės keltus, prie 30m/s ir didensio vakarų krypčių vėjo ir Sūduviui ten bus didelis iššūkis istovėti.

PILIES UOSTAS LOL
PILIES UOSTAS LOL,

ATSIDARAI PILIES UOSTELIO KAINININKĄ TAI TURBŪT MONAKE GAL NET PIGIAU. VIKŠRINIO KRANO PASLAUGA VALANDAI 100 EUR :DDDDDDDDDD BUTKAU, AR TAU NEGĖDA SU ŠITUO "KAPITONU"???

Kapitonas
Kapitonas,

Kodėl toms surudijusioms geldoms išskirtinės sąlygos(VYGDO KOMERCINĘ VEIKLĄ už 1val uždirba apie80eu×10 reisų per diena=800eu min per mėn 16 000eu)? Kodėl visi kiti laiveliai moka kosmines nuomas už stovėjimą(NEVYGDO KOMERCINĖS VEIKLOS).

Kl
Kl,

Visų kitų Danės krantinių nuo upės žiočių iki Biržos tilto koncesininkė yra UAB „Klaipėdos laivų remontas. Klaipėdos laivų remontas monopolininkas ir kelia kainas kiekvienais metais,ačiū mūsų merui.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.