Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
PFG
PFG, 2021-06-06 17:23

Nereik tų baltarusų - nešersim diktatūros eurais,tegu savo talonais maitinasi...

Jooonas
Jooonas, 2021-06-04 09:41

Nu nereikia taip įžūliai meluoti.

, 2021-06-02 17:54

Svetimos salies vidaus reikalai labiau rupi nei savo ekonomika.

Bbbbb
Bbbbb, 2021-06-02 12:40

Kaip visi lengvai sneka del to, kad rinka uzimtu kitas krovinys, bet kol kas ne vieno pasisakymo nesu mates koks butent krovinys uzimtu ta vieta ? Nebent jau esamas pasidalintu per terminalus..

, 2021-06-01 19:36

Ten is tu 11 mlj kur renkat

, 2021-06-01 19:35

Ciksnovskaja truputi padengsi nuostoliu už sauguma

Raimundas
Raimundas, 2021-05-31 22:44

Pelnus gauna milžiniškus,o darbininkams mokėti nenori rupūžės!!!

Klp
Klp, 2021-05-30 21:48

Cha cha cha nera apie ka kalbeti,ka tu rasi jeigu iseis belarus kalij,klounai valda Lietuva

klaipedietis
klaipedietis, 2021-05-30 15:37

aisku atejus i silta vieta kur buvo viskas sustiguota ,galima girtis MES kroveve. paziuresimekas bus toliau vykdant tokia politika.

Orakului
Orakului, 2021-05-30 14:33

Taip gerai pagalvojus jums neteko girdet apie miesto vystyma, urbanizacija kaip kontroliuojama valdzios procesa su tvarkinga ir laiku ire gta infrastuktura be bereikalingu furu miesto centre. Bei gyventoju privestiniu iskeldinimu i uzmiescius. Nereikia net toli ziuret uztenka oa atyti kaip valdomas transporto srautas.tiksliau judama pasrovui.

Orakulas
Orakulas, 2021-05-30 13:20

Iš principo Klaipėdos uostas per daugelį metų yra pritaikytas Baltarusijos eksportui. Jei(kai) pasikeis valdžia BY, atlėks vėl ir dar su dosnesniais pasiūlymais. Vaidai bei trintis su Kinija krovos nepridės. Na bet, lazda turi du galu. Tiumfas visiems, kurie laiko, kad apskritai uostas yra klaipėdiškių nelaimė. O sumažėjusios įplaukos į biudžetą tikram Klaipėdos patriotui - dzn. Tai labiau rūpi kawianskiems. Svarbiausia, kad mažiau furų, mažiau triukšmo ir dulkių. Beje, visi, kuriems tai trukdė iš tikrųjų, išsikėlė į priemiesčius ir dabar reikalauja visos infrastruktūros, nors tai jau Klaipėdos (Gargždų sičio) rajonas. Vienžo: yra uostas - blogai, nėra jo - vėl savos bėdos, vyksta maksimali krova - kažkam tragedija, krova sumažėja - ieškom kaltų. Gal ši situacijas bus proga žengti žingsnį atgal ir viską įvertinti objektyviau, ne tik per savo emocijų prizmę.

Tai bent
Tai bent, 2021-05-30 13:19

Pirma, uosto vadovas įrodo, kad jam svetimos geografijos žinios: Lenkiją nukėlė į Šiaurės Europą, gal net prie Arkties vandenų. Antra, jau toks pilnas optimizmo, jau toks garantuotas būsimais neišsenkančiais krovinių srautais - gal tai bus Marso obelių derlius, kurį reikės krauti į viso pasaulio laivus vietoje dabartinių Gudijos tranzitinių krovinių. Trečia ... Et, ką čia trečia, čia jau Klaipėdos miestelio uostininkams ir Lietuvos šalelės gelžkeliečiams teks ieškoti darbo Europos ir likusio pasaulio valstybėse. Na, uosto vadui darbo paieškos, ko gero, negrės, berods, kadencija ar ne penkeri metai. Beje, gal ir Šventosios būsimo uosto planams galima bus pastatyti kryžių.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.