Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Praeivis
Praeivis, 2022-12-06 11:54

Gaila žmogaus. Bet... kiek jau laiko bankai trimituoja: neatskleisti jokių prisijungimo ar sąskaitos duomenų internetu ar telefonu! Bankui tokios informacijos nereikia ir prašyti neturi jokios prasmės: bankas ir taip mūsų prisijungimo, sąskaitos ir finansinio gyvenimo intensyvumo duomenimis disponuoja, nes esame banko klientai. Bankas apie mus žino net daugiau nei patys norėtume. Joks tikrai realus bankas niekada jokios prisijungimo ar sąskaitos informacijos iš klientų neprašo. Ir šitą nuostatą e-prisijungimo metu bankai visuomet primygtinai akcentuoja ir kartoja. Na taip... jei klientas su banku bendrauja tik per bankomatą pinigams "išimti", jis potencialiai gali patikėti ir sukčių skambučiu. Sprendžiant iš mass media, tai tikrai ne vienkartinis atvejis, greičiau rimta visuomeninė problema. Nejaugi bankai, kad ir susidėję, negalėtų skleisti informacijos tiems, kas paniškai bijo kompiuterio bei interneto, kitokia forma? Pvz.: užsakyti tokią socialinę reklamą TV? Per brangu? Reiškia, bankams jų klientų godos mažai rūpi.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.