Manau laikas sugrišti prie 10 balės sistemos.Surinkai 10 balų teisių panaikinimas.Eini iš naujo mokytis KET vairavimo.
Rimantas
Rimantas,
Manau laikas sugrišti prie 10 balės sistemos.Surinkai 10 balų teisių panaikinimas.Eini iš naujo mokytis KET vairavimo.
Amigo
Amigo,
Nenulipo nuo dviracio stai ir pakirto. Takas ne takas, o nuo dviracio nulipk! Dar masina remontuos
Bartkus
Bartkus,
Jaunas vairuotojas zalupa
As
As,
Nukirto tai nukirto turbut dar islipes butu iškirtes bet kad nukirto to pakako
Kamštis
Kamštis,
Daruti, sunkiai rašėsi? Avarija įvyko trečiadienio vakarą, iš pat ryto. Centre.
dziaukites klaipedieciai ir kitu miestu gyventojiai
dziaukites klaipedieciai ir kitu miestu gyventojiai,
kad siandien buvote ne jus sitos lengvosios masineles vairuotojas.Ryt situacija gali smarkiai pasikeisti jusu atzvilgiu ypac prie tokios ''idomios sankryzos''.
zurnalistui truko siu ziniu ar noro informuoti
zurnalistui truko siu ziniu ar noro informuoti,
Važiuodamas važiuojamąja dalimi, dviračio vairuotojas privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba dviračio priekyje turi degti baltos šviesos žibintas, o gale – raudonos šviesos žibintas.Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
jau turim ka turim
jau turim ka turim ,
tokius eismo saugumo specialistus kurie visu galu meistrai tik ne keliuose perejas ir kelio zenklus statyti.Idomu ar ten buvo zenklas kad yra dviratininku takas.
ypatingai darant posuki kai kuriuose automobiliuose
ypatingai darant posuki kai kuriuose automobiliuose,
stovas tarp priekinio stiklo ir dureliu yra toks platus kad pastebeti judanti ar nejudanti objekta yra labai labai sunku.Tad perejas atitraukti nuo paciu sankryzu kuo toliau jei dviratis gali vaziuoti kirsdamas gatves.
1 000 % TEISUS
1 000 % TEISUS ,
Husky
o gal straipsni reikejo ivardinti taip
o gal straipsni reikejo ivardinti taip,
PATYRES DVIRATININKAS LEKDAMAS PER SANKRYZA NUSPRENDE ISBANDYTI VAIRUOTOJU PASTABUMA
cia tokios avarijos su dviratininkais ir pan.yra
cia tokios avarijos su dviratininkais ir pan.yra ,
UZPROGRAMUOTOS nes tik laiko klausimas issukant tavo automobiliui kita gatvele tokioje avarineje situacijoje gali buti ir tu . Kokiu greiciu vaziuojantis dviratininkas uzleke ant automobilio ir koks greitis yra leidziamas dviraciams dviraciu takuose,pesciuju takuose ir pan.
Moteris
Moteris ,
O tai vairuotojas nematė kai suko į kairę?Kas kaltas visų pirmą?!Gerai kad gyvas liko!
Husky
Husky,
Būtina perkelti perėjas ir dviračių takus kur jie neprivalo nulipti nuo dviračio kirsdami gatvę,toliau nuo sankryžos,nes sukant į dešinę vairuotojas nemato kas parlekia iš dešinės! Kur tie eismo saugumo specialistai savibliadybės?! Žinote tik,kaip mocų eismą riboti savo gyvensmosiose vietose! Autobusų eismo juostos,taip pat tragiškos,vsiruotojai priversti laužyti autobusus. Ai,bet jum gi p..chui,jums svarbu varnelę užsidėti,kad yra...
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Manau laikas sugrišti prie 10 balės sistemos.Surinkai 10 balų teisių panaikinimas.Eini iš naujo mokytis KET vairavimo.
Manau laikas sugrišti prie 10 balės sistemos.Surinkai 10 balų teisių panaikinimas.Eini iš naujo mokytis KET vairavimo.
Nenulipo nuo dviracio stai ir pakirto. Takas ne takas, o nuo dviracio nulipk! Dar masina remontuos
Jaunas vairuotojas zalupa
Nukirto tai nukirto turbut dar islipes butu iškirtes bet kad nukirto to pakako
Daruti, sunkiai rašėsi? Avarija įvyko trečiadienio vakarą, iš pat ryto. Centre.
kad siandien buvote ne jus sitos lengvosios masineles vairuotojas.Ryt situacija gali smarkiai pasikeisti jusu atzvilgiu ypac prie tokios ''idomios sankryzos''.
Važiuodamas važiuojamąja dalimi, dviračio vairuotojas privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba dviračio priekyje turi degti baltos šviesos žibintas, o gale – raudonos šviesos žibintas.Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
tokius eismo saugumo specialistus kurie visu galu meistrai tik ne keliuose perejas ir kelio zenklus statyti.Idomu ar ten buvo zenklas kad yra dviratininku takas.
stovas tarp priekinio stiklo ir dureliu yra toks platus kad pastebeti judanti ar nejudanti objekta yra labai labai sunku.Tad perejas atitraukti nuo paciu sankryzu kuo toliau jei dviratis gali vaziuoti kirsdamas gatves.
Husky
PATYRES DVIRATININKAS LEKDAMAS PER SANKRYZA NUSPRENDE ISBANDYTI VAIRUOTOJU PASTABUMA
UZPROGRAMUOTOS nes tik laiko klausimas issukant tavo automobiliui kita gatvele tokioje avarineje situacijoje gali buti ir tu . Kokiu greiciu vaziuojantis dviratininkas uzleke ant automobilio ir koks greitis yra leidziamas dviraciams dviraciu takuose,pesciuju takuose ir pan.
O tai vairuotojas nematė kai suko į kairę?Kas kaltas visų pirmą?!Gerai kad gyvas liko!
Būtina perkelti perėjas ir dviračių takus kur jie neprivalo nulipti nuo dviračio kirsdami gatvę,toliau nuo sankryžos,nes sukant į dešinę vairuotojas nemato kas parlekia iš dešinės! Kur tie eismo saugumo specialistai savibliadybės?! Žinote tik,kaip mocų eismą riboti savo gyvensmosiose vietose! Autobusų eismo juostos,taip pat tragiškos,vsiruotojai priversti laužyti autobusus. Ai,bet jum gi p..chui,jums svarbu varnelę užsidėti,kad yra...
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.