2010 m. pradžioje pristatytas naujasis "Doblo Cargo” 24 žiuri nariams patiko savo nauja išvaizda, bet svarbiausias šio modelio pranašumas yra tai, šis ant visiškai naujos platformos sukurtas automobilis išsiskiria gerokai platesne nei kuris nors kitas modelis mažųjų komercinės paskirties automobilių klasėje kėbulų gama. Yra dvi - standartinė ir pailginta – ratų bazės. Yra 10 skirtingų kėbulo tipų, tarp jų - ir versija su paaukštintu stogu bei dvi visiškai naujos versijos: specializuotam perdirbimui skirta lengvojo sunkvežimio su kabina bei ilgosios ratų bazės versija su paaukštintu stogu.
Krovinių skyriaus ilgis, priklausomai nuo pasirinktos ratų bazės, siekia 1,82 m arba 2,17 metrus, krovinių skyriaus tūris – 3,4 m3 arba 4,2 m3, bet gali būti padidintas iki 4,6 m3, o jo keliamoji galia padidėjo iki 750 kg ir 1000 kg.
Netrukus bus pradėta gaminti ir visiškai nauja "Doblo” versija "Cargo Maxi” su paaukštintu stogu, kurios krovinių skyriaus tūris sieks net 5,4 m3, kas būdinga jau aukštesniai, didžiųjų komercinės paskirties automobilių, klasei.
Pasak 2011 m. tarptautinio komercinio automobilio apdovanojimo žiuri pirmininko Pieter Wieman, "Fiat Doblo Cargo” – inovatyvus automobilis nuo pat savo koncepcijos sukūrimo: "Doblo Cargo” pateikia savo vartotojams plačiausią pasirinkimo galimybę, kartu demonstruodamas ir aukštą komforto lygį ir puikias automobilio valdymo savybes bei ekonomiškumą ir mažiausią CO2 emisiją.”
Komisija pažymėjo plačią modelio variklių gamą, kurioje be įprastų benzininių (1,4 l 95AG) bei dyzelinių (1,3 l M-jet 95 AG, 1,6 l M-jet 105 AG ir 2,0 l M-jet 135 AG) variklių yra ir turbokompresorinis 1,4 l "T-jet“ 120 AG "Natural Power“ agregatas, varomas benzininu ir suslėgtomis gamtinėmis dujomis (CNG). Metų pabaigoje rinkai ketinama pateikti ir naują dyzelinį variklį – 1,6 l M-jet 90 AG su automatizuota pavarų dėže. Hanoverio parodoje pristatytas ir "Doblo Cargo” su elektriniu varikliu.
Gamintojų teigimu, "Doblo Cargo” su naujuoju 1,4 l "T-jet“ varikliu be degalų papildymo, esant iki 980 kg kroviniui, gali nuvažiuoti iki 750 km (iki 450 km, naudojant suslėgtas gamtines dujas, ir dar 300 km, naudojant benziną), vos su su 4,9 kg metano ir esant vidutinėms 7,4 l/100 km benzino sąnaudoms.
Tarp įrangos - klimato ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, automobilio parkavimo jutikliai, telekomunikacinė "Blue&Me“ sistema, "Blue&Me TomTom” navigacijos sistema ir naujausia, "eco:Drive Fleet Professional“ programa, padedanti parinkti optimaliausią vairavimo režimą.
Automobilio stabilumą kelyje užtikrina daugiasvirtė galinė pakaba bei tokios elektroninės sistemos, kaip ABS, EBSD, ESP bei "Hill-Holder“. Vairuotojo saugumą užtikrina ir speciali, smūgius sugerianti, kabinos konstrukcija bei priekinės ir šoninės saugos oro pagalvės.
Rašyti komentarą