Kartu su „Datsun“ prekės ženklu „Nissan“ pardavimų apimtis Europoje 2015 finansiniais metais sudarė 737 501 vnt., panašiai kaip ir 2014 m. 2016 m. kovo mėn. iš viso parduota 95 720 vnt., t. y. beveik tiek pat, kaip ir praėjusiais metais. Šie rezultatai byloja, jog rinkos dalis nesiliauja augusi jau šeštus metus iš eilės, taip pat nuo 2009 m. ženkliai didėja pardavimų apimtys.
Geresnių pardavimų rezultatų Europoje „Nissan“ padėjo pasiekti rinkoje pasirodęs naujasis „Navara“ pikapo modelis ir ilgesnį atstumą galintis nuvažiuoti naujasis „LEAF 30 kWh“. Novatoriškojo ir „Lietuvos Metų Automobilio 2015” „Nissan Qashqai“ paklausa ir toliau auga: 2015 finansiniais metais šių automobilių savininkais tapo daugiau nei 250 000 pirkėjų, įvertinusių jo stilių, efektyvumą ir pažangias technologijas, tokias kaip „Safety Shield“ ir aplinkinio vaizdo monitorius.
„Nissan LEAF“ ir toliau pirmauja pasaulinės elektromobilių rinkos segmente. Per praėjusius finansinius metus Europoje parduota 16 916 šių elektromobilių. Tai naujas metinis rekordas. „Nissan“ užima lyderės poziciją diegdama svarbias technologijas, kurių pasirodys dar daugiau kartu su naujos kartos elektromobiliais ir autonominėmis transporto priemonėmis, siejamomis su transporto ateitimi.
Už prekybą ir rinkodarą Europoje atsakingas „Nissan“ vyriausiasis viceprezidentas Gijomas Kartjė teigė: „Toliau ieškome naujų nestandartinių sprendimų. Tai iliustruoja kitais metais prekybos salonus pasieksianti naujoji „Nissan Micra“. Labai džiaugiamės 2017 m. Europoje pasirodysiančiu „Nissan Qashqai“ su autonominio važiavimo sistema „Piloted Drive“.“
Lietuvoje „Nissan“ rinkos dalis finansinių metų pabaigoje siekė 7,35 proc. (-0.01 proc. arba tik 2 vnt. mažiau lyginant su 2015 ), registruota - 1 499 vnt. naujų (+10 vnt.), iš jų net 879 vienetai „Qashqai“ modelio. Pastarasis išlieka populiariausiu lengvuoju automobiliu pirkėjų tarpe Baltijos šalyse.
Rašyti komentarą