Informacijos, pasirodžiusios prieš pat Velykas, nė viena iš pusių oficialiai kol kas nepakomentavo. O nepatvirtinti pranešimai tikina, kad, be "Alfa Romeo", vokiečius domina ir "Fiat" priklausanti "Giambattista Vico" gamykla Pomigliano d'Arko mieste, kurioje iki 2011-ųjų lapkričio gamintas "Alfa Romeo 159" modelis, o dabar - "Fiat Panda".
Teigiama, jog jei "Audi" perimtų italų markę, "alfų" gamyba šioje gamykloje, veiklą pradėjusioje dar 1972 metais, būtų atnaujinta.
Be to, remiantis tais pačiais neoficialiais šaltiniais, artimais abiem pusėms, "Audi" neatmestų galimybės iš "Fiat" įsigyti ir automobilių dalių gamintoją "Magneti Marelli". "Fiat" vadovas Serdžijus Marčionė (Sergio Marchionne) jau anksčiau buvo pareiškęs, jog vertėtų parduoti šią kompaniją.
Taip pat sakoma, kad "Audi" yra suinteresuota Italijoje gaminti ne tik atsargines dalis, bet ir įkurti tyrimų ir dizaino centrą.
Kol kas nežinia, kiek tokia informacija yra tikra. Aiškūs yra du dalykai. Pirmas - "Volkswagen" apie galimą "Alfa Romeo" įsigijimą pradėjo kalbėti dar nuo 2010-ųjų vasaros, ir tos kalbos buvo oficialios - iš aukščiausių koncerno vadovų lūpų. Antra - reaguodamas į tokias kalbas S. Marčionė visada griežtai ir nedviprasmiškai atsakydavo: "Alfa Romeo" neparduodama, ir 13-ąja marke "Volkswagen" šeimoje ji netaps. Paskutinį kartą jis tą tvirtino pernai lapkritį.
Laikai pasikeitė?
Sunkumai
Teigiama, kad kasmet "Alfa Romeo" markė koncernui "Fiat" atneša 300 mln. eurų nuostolių, ir kiekvienais metais reiktų parduoti bent po 300 tūkst. automobilių tam, kad būtų grįžta į pelno kelią. Pernai pagrindinėje "alfų" rinkoje Europoje parduoti vos 89 903 nauji šios markės modeliai, 2011 m. - 130 674, 2010 m. - 110 223.
Rašyti komentarą