Magistralės rekonstrukcija vyko tarp Kauno ir Klaipėdos. Kelio danga sustiprinta apie 4,5 km ilgio ruože ties Vincentava, ties Pagrybio kaimu (apie 3,5 km abiejose magistralės pusėse) bei tarp Endriejavo sankryžos ir Šilėnų (apie 3 km).
Atnaujinant susidėvėjusią asfaltbetonio dangą, taip pat rekonstruoti trys viadukai: Vincentavos sankryžoje (134,7-ajame magistralės A1 kilometre), Pagrybio sankryžoje (220,2 km) ir Endriejavo sankryžoje (272,6 km).
Be to, įrengtas apšvietimas apžvalgos aikštelėje netoli Kryžkalnio ties Pagrybio kaimu (219 km).
Prieš rekonstrukciją minėtuose magistralės ruožuose kelio danga buvo susidėvėjusi, nelygi, joje buvo įspaustos vėžės. Viadukų danga taip pat buvo blogos būklės, dėl susidėvėjusios hidroizoliacijos vanduo patekdavo ant pagrindinių konstrukcijų ir spartino jų irimą.
Atliekant rekonstrukciją buvo siekiama pagerinti eismo saugą bei užtikrinti eismo sąlygas, atitinkančias eismo intensyvumo lygį, kelio reikšmę ir tarptautinius standartus.
Statybos bei rekonstrukcijos darbai šiemet vyksta ir kitose magistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda vietose. Prie Vilniaus ties Grigiškėmis rekonstruojamas apie 4 km ilgio magistralės ruožas, prie Klaipėdos esančioje Jakų žiedinėje sankryžoje statomos estakados Kauno–Palangos ir Palangos–Kauno kryptimis.
Rašyti komentarą