"Cadillac" mini 110-ąjį jubiliejų

"Cadillac" mini 110-ąjį jubiliejų

"Cadillac", neatskiriama JAV prezidentų ir Holivudo žvaigždžių įvaizdžio dalis, švenčia savo 110-ies metų jubiliejų. Legendinis automobilio ženklas, tapęs vienu iš JAV sėkmės ir pramoninės galios simbolių, sukurtas 1902 m. rugpjūčio 22 dieną Detroito mieste (Mičigano valstija).

Kompanijos steigėjas mechanikas, verslininkas Henris Martinas Lilandas (Henry Martyn Leland) pavadino savo "kūdikį" prosenelio ir Detroito įkūrėjo generolo Antuano de Lamot-Kadilako (Antonie Laumet de La Mothe de Cadillac) garbei. Nuo 1909 metų "Cadillac" priklauso automobilių gamybos koncernui "General Motors".

"Cadillac" technologijos, ekspertų nuomone, visada buvo pačios pažangiausios ir ženkliai lenkė laiką.

"Cadillac" automobiliai, atstovaujantys prabangiausiam pasaulinės automobilių rinkos segmentui, parduodami beveik 60-yje valstybių. Didžiausio populiarumo jie sulaukia Jungtinėse Valstijose ir Kanadoje. Iš kartos į kartą nemažai šių šalių piliečių renkasi būtent šio ženklo modelį. Vien Niujorke įkurti trys "Cadillac" savininkų automėgėjų klubai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder