Didieji gamintojai jungiasi tik spaudos puslapiuose

Didieji gamintojai jungiasi tik spaudos puslapiuose

Pastaruoju metu automobilių pramonės pasaulis vėl gyvena kalbomis apie įvairių gamintojų planus jungtis. Kaip jau įprasta, dažniausiai šios kalbos - paprasčiausios žiniasklaidos antys.

"Autosalone" jau rašėme, kad "Fiat Chrysler" generalinis direktorius paneigė anksčiau liepą kilusias spekuliacijas dėl galimo susijungimo su Vokietijos bendrove "Volkswagen". Anot jo, tokios galimybės niekada nebuvo svarstomos.

Vokiečių žurnalas "Manager Magazin" liepos 17 d. pateikė duomenų apie koncerno "Volkswagen" planus kalbėtis su "Fiat Chrysler Automobiles" savininkais dėl galimo italų automobilių gamintojos įsigijimo. Anot leidinio, "Volkswagen" valdybos pirmininkas Ferdinandas Piechas (Ferdinand Piech) jau derėjosi su bendrove.

"Fiat" pateiktą informaciją paneigė, o "Volkswagen" pareiškė akcijų perpirkimo planų apskritai neturėjusi.

Nepaisant paneigimų, analogiškame kontekste "Fiat Chrysler" vardas paminėtas dar kartą - šį kartą jau "The Financial Times" pranešė, esą šio milžino bei kito giganto - prancūzų "PSA Peugeot Citroen" - atstovai buvo susitikę aptarti galimą susijungimą.

Jei taip įvyktų, pasaulyje atsirastų penktas pagal dydį automobilių gamintojas su kasmetine 8 mln. transporto priemonių produkcija.

Šaltinių teigimu, derybos buvo neoficialios. Jos vyko visus pastaruosius metus, tiesa, progreso nepasiekta. Anoniminis prancūzų bankininkas, esą gerai susipažinęs su situacija, teigia, kad derybos artimiausiu metu gali būti atnaujintos.

"2015-ieji bus kritiniai metai tokiam susitarimui", - nuomonę išreiškė jis.

Tačiau "Fiat Chrysler" atstovai dar kartą paneigė tokias kalbas - esą su PSA nesiderama. "O tikslinius projektus mes aptarinėjame su visais", - paaiškino jie.

PSA taip pat pareiškė su italais nesiderėję.

"Fiat" vadovas Serdžijus Markionė (Sergio Marchnionne) praėjusią savaitę patvirtino, kad koncernas pasiruošęs partnerystei su kitais gamintojais, ypač Europoje - jei tik tai padėtų sumažinti gamybos išlaidas.

Beje, panašių bendradarbiavimo pavyzdžių jau yra - šiuo metu "Fiat" yra sutarusi su "Renault" gaminti "Scudo" komercinio modelio įpėdinį "Renault Trafic" pagrindu.

Tuo pačiu S. Markionė paneigė neseniai vėl pasigirdusias kalbas apie tai, kad "Fiat" ketina parduoti valdomą "Alfa Romeo" markę. "Prekės ženklų pardavinėjimu mes neužsiimame", - pareiškė jis.

Skelbiama, jog "Fiat" ketina į restruktūrizuojamą "Alfa Romeo" investuoti 5 mlrd. eurų ir taip šį prekės ženklą paversti pelningu. Už minėtas lėšas modelių eilę ketinama papildyti 8 naujais automobiliais, ir iki 2018 metų jų pardavimo apimtis padidinti iki 400 tūkst. per metus (pernai visame pasaulyje parduota vos 74 tūkst. naujų "alfų").

Priminsime, kad dar 2010 metais "Volkswagen" atstovai pareiškė norintys pirkti "Alfa Romeo" markę, tačiau jau tada S. Markionė, kuriam per 10 metų taip ir nepavyko šio prekės ženklo grąžinti į pelno kelią, pasakė, jog markė neparduodama.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder