Apie tai, kad italų markė gali tapti tryliktąja "Volkswagen" "kolekcijoje", pareiškė Volfsburgo koncerno stebėtojų tarybos pirmininkas Ferdinandas Piechas.
S. Marchionne teigimu, "Fiat“ tikisi savo jėgomis išvesti "Alfa Romeo“ iš krizės. Neoficialiais duomenimis (oficialių italai nepateikia), ši markė kasmet koncernui atneša 300 mln. eurų nuostolių.
Praėjusiais metais "Alfa Romeo" pardavė vos 102 tūkst. naujų automobilių, nors "Fiat" vadovų sudarytos prognozės buvo triskart didesnės. Šiemet per 9 mėnesius pasiektas vos 80 tūkst. automobilių visame pasaulyje rezultatas.
Italų duomenimis, pastaroji markė kasmet turi parduoti po 300 tūkst. automobilių tam, kad būtų grįžta į pelno kelią. Šių skaičių ribą pasiekti S. Marchionne tikisi jau 2013 metais. Anot jo, 2014 metais bus pasiektas 500 tūkst. "alfų“ pardavimo lygis, 85 tūkst. šių modelių teks JAV rinkai. Į pastarąją "Alfa Romeo“ pretenduos su sedanu "Guilia“ ir visureigiu, sukurtu bendradarbiaujant su "Chrysler“.
Vis dėlto ekspertai pažymi, jog šie "Fiat“ planai yra perdėm ambicingi ir vargu ar pasiekiami. Tad F. Piechas, pažymėjęs, jog "Alfa Romeo" - prekės ženklas su dideliu potencialu, leido suprasti, jog "Volkswagen" pasiruošęs laukti, kol "Fiat" baigs pastangas restruktūrizuoti nuostolingą "Alfa Romeo".
Anot ekspertų, vokiečiams motyvu įsigyti italų kompaniją yra ketinimai integruoti "Polo" ir "Golf" modelių platformas į "Alfa" automobilius - esą italų dizaino ir vokiečių techninės minties sąjunga užtikrintų puikius pardavimo rezultatus.
Savo ruožtu italams susijungimas su vokiečių garantuotų geresnę kokybę ir patikimumą.
Rašyti komentarą