Automobilio švaros centro "Autorika" direktorius Nerijus Dužinskis pastebi, jog dažnai besidomintys cheminiu valymu žmonės nustemba sužinoję, kad po cheminio valymo pasiims sausą automobilį. Toks požiūris susiformavo po tai, kai jie susidūrė su nekokybiškomis paslaugomis, kurių rezultatas - vėliau pelyjantis šlapias mašinos salonas, atsirandantis blogas kvapas. "Autorikos" švaros centruose automobilis klientui grąžinamas tik įsitikinus, kad salonas yra visiškai sausas, todėl metų laikas nėra svarbus.
"Klaipėdoje dirbame jau 10 metų, turime du švaros centrus - Birutės g. 12 ir Joniškės g. 27A. Savo klientams nuolat pateikiame naujovių. Mūsų švaros centrų siūlomos priemonės ir paslaugos yra aukščiausios kokybės. Visada prieš pradedant teikti paslaugą yra kruopščiai atrenkamos medžiagos - kad būtų išgautas maksimalus efektas būtent tam laikui, kuris ir nurodomas", - teigia "Autorikos" vadovas.
Pastaruoju metu daug kalbama apie nanotechnologijas, kurios palengvina automobilio priežiūrą, apsaugo kėbulą. Deja, ne visos jos veikia taip, kaip deklaruoja paslaugos teikėjai, pažymi švaros centro "Autorika" atstovai.
Nanotechnologijos užtikrina ne tik puikią apsaugą, bet ir automobilio blizgesį, lietui lyjant vandens lašai lengviau nubėga nuo langų ir kėbulo, o važiuojant greičiau nei 70 km/h valytuvų visai nereikia naudoti. Šiuolaikinės nanotechnologijos užtikrina ir ilgalaikiškesnį rezultatą po poliravimo, ir visiškai nesvarbu, koks metų laikas - vasara ar žiema. Be viso kito, nano danga žiemą puikiai apsaugo automobilio kėbulą nuo druskų poveikio.
"Autorikos" vadovas pastebi, jog klientai vis daugiau sutinka investuoti siekdami, kad kėbulo spalva ilgiau išliktų ryški, o nublukusi automobilio spalva būtų atnaujinta poliravimo būdu.
Viena stipriausių priemonių automobilio kėbului apsaugoti yra kvarcinė nano danga, kuri chemiškai susilieja su kėbulo dažais, o jos poveikis išlieka iki 4 metų. Taip gaunamas naujas paviršinis sluoksnis, pasižymintis puikiu blizgesiu, apsauginėmis ir savaiminio valymosi savybėmis. Dažnai net ir naujų automobilių savininkai iškart pasinaudoja šia paslauga siekdami sustiprinti apsaugą nuo aplinkos poveikio.
Bėgant laikui visos automobilio detalės nusidėvi. Ne išimtis ir žibintai, kurie, veikiami aplinkos, pasidaro matiniai. Tai ir estetiškai negražu, ir dėlto prastėja matomumas, nes tokie žibintai praleidžia mažiau šviesos. Pasitaiko atvejų, kad dėl mažo pralaidumo nepavyksta atlikti techninės apžiūros. Taigi žibintų poliravimas yra alternatyva jų keitimui.
Bene dažniausiai vairuotojų užduodamas klausimas - kaip dažnai reikia plauti automobilį? Ir ar reikia jį plauti apskritai?
"Automobilis kelyje - tai didelis dulkių siurblys, renkantis žiedadulkes, asfalto, asbesto, smėlio, purvo daleles, žiemą - druskos, suodžių, naftos junginių - polimerų, sintetinių tepalų daleles, kurios, veikiamos oro sąlygų, tampa stipriais nuodais, kancerogenais. Nuo to gali apsaugoti tik reguliarus automobilio plovimas bei valymas. Jokios antikorozinės priemonės nepadės, jei automobilis nėra reguliariai plaunamas, nes jį nuolat veikiančios rūgštys per lako sluoksnį lengvai patenka prie metalo.
Taigi, valyti ir plauti automobilį reikia, tačiau svarbu nepamiršti ir to, kad tai turi būti daroma atsakingai, ne sode, ne prie vandens telkinio ar kitoje specialiai nepritaikytoje vietoje", - sako automobilių švaros centro direktorius.
Reikia nepamiršti vieno dalyko - svarbu naudoti tik aukščiausios kokybės priemones, kurios saugiai ir efektyviai valo automobilio kėbulą ir nepažeidžia dažų dangos.
Reklama
Rašyti komentarą