Į Jurbarką - nauju aplinkkeliu

Į Jurbarką - nauju aplinkkeliu

Beveik pusmečiu anksčiau nei planuota oficialiai baigti Priekulės aplinkkelio tiesimo darbai.

Antradienį Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudaryta komisija priėmė Priekulės aplinkkelio statybos darbus. Todėl kelyje Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda esančiu nauju aplinkkeliu jau oficialiai leidžiamas transporto eismas.

Beveik 41,4 mln. litų kainavusius ir 2012-ųjų birželį pradėtus aplinkkelio tiesimo darbus atliko jungtinės veiklos pagrindais dirbusios bendrovės "Lemminkainen Lietuva" ir "Hidrostatyba".

Statybos metu nutiestas 6,5 km ilgio, 8 m važiuojamosios dalies pločio naujas kelias, įrengti trys tiltai - per Miniją (tai ilgiausias jų, 83 m), Agluoną ir Gruodę.

Važiuojant nuo Klaipėdos, Priekulės aplinkkelis iš kelio Nr. 141 ties Dituvos kaimu suka Minijos upės link ir susijungia su vadinamuoju Agluonėnų keliu ties II Stragnais. Kelias nutiestas ir per potvynio užliejamą zoną.

Beje, vėliau nei planuota pradėtus statybos darbus tikėtasi baigti tik ateinančių metų gegužę.

"Buvome sutelkę visas pajėgas tam, kad tiesimo darbus baigtumėme anksčiau", - sakė "Lemminkainen Lietuva" Vakarų Lietuvos regiono vadovas Algirdas Alūzas.

Naujasis aplinkkelis apjuosia Priekulę iš rytinės pusės ir yra daugiau nei kilometrą nutolęs nuo miestelio ribų. Teigiama, kad sunkiasvorių automobilių srautą nukreipus į jį, Priekulėje taps ir saugiau, ir ramiau, o vairuotojai sutaupys nemažai laiko, nes nebereikės važiuoti per miestelį.

Minėtas 6,5 km ilgio naujas kelias - tik pirmas Priekulės aplinkkelio tiesimo etapas. Vėliau turėtų būti vykdomi antrojo etapo darbai, kai aplinkkelis bus pratęstas nuo Agluonėnų kelio iki tilto per Veiviržo upę Klaipėdos rajono pakraštyje.

Kelio Klaipėda-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda ruožu tarp Pagėgių ir Klaipėdos per parą važiuoja daugiau nei 4 600 automobilių.

Istorija

Kelias, jungiantis Klaipėdą ir Tilžę per Priekulę, Šilutę ir kitus miestelius, buvo nutiestas XIX a. antroje pusėje. Jis pasižymėjo akmenimis grįsta danga, paaukštinta virš potvynių užliejamų laukų kelio sankasa, pavėsį važiuojantiems arkliniais vežimais sudarančiais šalikelėse pasodintais medžiais. Vėliau kelias rekonstruotas - XX a. išasfaltuotas ir šiek tiek praplatintas. Neseniai medžius dėl eismo saugumo imta šalinti.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder