Italų variklis - geriausias pasaulyje

Italų variklis - geriausias pasaulyje

76 žurnalistus iš 36 valstybių vienijanti vertinimo komisija geriausiu automobilių varikliu šiais metais išrinko "Fiat" kūrinį.

"Engine of the Year 2011" titulas atiteko 875 kubinių centimetrų darbo tūrio "Fiat" motorui, pačių italų priskiriamam "TwinAir" šeimai. Be to pagrindinio apdovanojimo, šis nedidukas dviejų cilindrų agregatas laimėjo ir pirmą vietą kaip geriausias naujas variklis, kaip ekologiškiausias variklis bei buvo įvertintas pirma vieta motorų iki 1 l darbo tūrio kategorijoje.

Tokį kiekį įvertinimų šiais metais pavyko susižerti ir kitam gamintojui - koncernui BMW. Vokiečių varikliai pripažinti geriausiais 1,8-2 l, 2.5-3 l ir 3-4 l motorų grupėse - atitinkamai dviejų litrų "dyzelis", trijų litrų dyzelinis agregatas su dviguba turbina ir V8 motoras iš sportinio BMW M3 modelio.

Agregatų nuo 1,4 iki 1,8 l kategorijoje pirma vieta jau penktus metus iš eilės atiteko bendram BMW ir "PSA "Peugeot Citroen" produktui - 1,6 l 184 AG turbininei jėgainei, kuri montuojama ir "Mini", ir minėtų prancūzų markių modeliuose. Jo kuro sąnaudos - 6,3 l šimtui kilometrų kelio.

Kita italų automobilių kompanija "Ferrari" galėjo džiaugtis dviem laimėjimais - jų 4,5 l 578 AG variklis, skirtas "458 Italia" modeliui, pripažintas geriausiu tarp sportinių motorų, taip pat tarp motorų, kurių darbo tūris - daugiau nei 4 l.

Tarp 1-1,4 l variklių nugalėtoju antrus metus iš eilės tapo "Volkswagen" koncernas su 1,4 l TSI motoru, beje, gaminamu jau šešerius metus ir skirtu "Volkswagen Polo GTI", "Škoda Fabia RS" bei kitiems koncerno modeliams. 2-2,5 l motorų kategorijoje taip pat antrą kartą iš eilės laimėjo penkių cilindrų pustrečio litro 340 AG "Audi" jėgainė, montuojama sportinėje modelio TT modifikacijoje RS.

Priminsime, kad pernai Pasaulio metų varikliu išrinktas 1,4 l "Volkswagen" motoras. Toks pat titulas jam buvo skirtas ir 2009 metais. Šie rinkimai vyksta nuo 1999 metų. Daugiausiai titulų juose yra laimėję BMW motorai - 52, "Volkswagen"/"Audi" - 24, "Toyota" bei "Honda" - po 22, "Mercedes-Benz" - 9, "Fiat"/"Alfa Romeo" - 7 titulus.

FIAT sukurtas "TwinAir" šeimos variklis šiemet susižėrė net keturis titulus. Italai gamina tris skirtingas šio motoro versijas - 68, 82 ir 106 AG. Pirmosios versijos motoro kuro sąnaudos siekia vos 4,1 l šimtui kilometrų kelio.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder