Kairių gatvėje lenktynes stabdys šviesoforai ir kalneliai

Kairių gatvėje lenktynes stabdys šviesoforai ir kalneliai

Iš jūrų perkėlos bei multimodalinių krovinių terminalų vedanti Kairių gatvė, neretai vadinama vizitine Klaipėdos kortele, nuo šiol nebebus didžiausia uostamiesčio gėda - vieną jos atkarpą rekonstruoti baigia Uosto direkcija, kitą, vadinamą Taikos prospekto tęsiniu, netrukus remontuoti žada savivaldybė.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) užsakymu rekonstrukciją pernai pradėjo bendrovė "Hidrostatyba", į pagalbą pasitelkusi įmones "Žemaitijos keliai" ir "Lemminkainen Lietuva".

ĮSIBĖGĖTI tiesioje Kairių gatvės atkarpoje neleis greičio slopinimo kalneliai.

Šiuo metu darbai jau baigiami, iš suplanuotų 32,8 mln. litų panaudota jau apie 28,7 mln.

"Liko nedaug. Šiuo metu statomi apšvietimo stulpai, be to, liko nutiesti kabelius pervažoje ties Perkėlos gatve ir įrangą suderinti su "Draugystės" geležinkelio stotimi - kad iš uosto į stotį ir atvirkščiai važiuojant traukiniams pervažoje automatiškai užsidegtų raudonas šviesoforo signalas", - sakė KVJUD Statybos ir eksploatacijos skyriaus viršininkas Evaldas Liutikas.

Paskutiniuosius rekonstrukcijos darbus tikimasi baigti per porą ateinančių savaičių. Pagal oficialius terminus, Kairių gatvės rekonstrukcija baigta turi būti iki kovo 26-osios, tad manoma, jog grafikas bus aplenktas.

DVIRATININKAMS ir pėstiesiems skirtas platus takas eina palei visą rekonstruotą Kairių gatvę.

"Baigę darbus lauke pereisime vertinti prie dokumentacijos, reikalingos objektui atduoti valstybinei komisijai, ruošimo. Sunku tiksliai pasakyti, bet tikimės, kad gatvės rekonstrukcijos pabaiga oficialiai bus patvirtinta anksčiau nei suplanuota", - vylėsi E. Liutikas.

Rekonstrukcija apėmė visą beveik 2,5 km ilgio Kairių gatvę - nuo Taikos prospekto tęsinio iki geležinkelio pervažos ties 144-ąja krantine.

PAGALIAU. Itin baisios būklės Taikos prospekto tęsinys naujos asfalto dangos sulauks šį pavasarį.

Kas čia naujo?

Naujovių nemažai. Kairių gatvės ruože tarp Taikos prospekto ir Klaipėdos kanalo įrengtos 4 eismo juostos su žalia skiriamąja juosta, šaligatviai ir dviračių takas, rekonstruojama sankryža su Perkėlos gatve. Jungiamajame kelyje su Perkėlos gatve įrengta geležinkelio pervaža, abiejose gatvės pusėse - autobusų stotelės su paviljonais.

Automobilių tiltas per Klaipėdos kanalą išplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų, įrengtas 3,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas šalia tilto.

Ruože nuo tilto iki geležinkelio pervažos taip pat yra 4 eismo juostos su žalia skiriamąja juosta, šaligatviai, automobilių stovėjimo aikštelės ir autobusų stotelės su peronais.


Nauja tai, kad pastarajame ruože įrengtos ne tik nuovažos, bet ir dvi visiškai naujos šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Dar vienas šviesoforas pastatytas atkarpoje tarp Taikos prospekto ir Klaipėdos kanalo - sankryžoje su jungiamuoju Perkėlos gatvės keliu.

Tiesa, kol kas neaišku, kaip veiks šviesoforai šiose trijose sankryžose.

ŠVIESOFORAS. Naujoje sankryžoje su jungiamuoju keliu į Perkėlos gatvę įrengtas šviesoforas greičiausiai funkcionuos visų trijų signalų - raudono, geltono ir žalio - režimu.

"Klausimą reikės derinti su miesto Kelių policija. Gali būti, kad abu šviesoforai atkarpoje tarp kanalo ir pervažos kol kas veiks budinčiu - geltonojo signalo - režimu, bent kol jų neprireiks vykstant Suskystintųjų gamtinių dujų terminalo statyboms ar mažųjų laivų uostelio įrengimo darbams. Kam ta raudona šviesa, jei tose sankryžose nebus didelių transporto srautų?" - svarstė E. Liutikas.

O štai šviesoforas sankryžoje su Perkėlos gatve greičiausiai veiks nuolat įprastu trijų signalų režimu.

Dar viena naujovė - nelegalių "dragų" lenktynių dalyviams, iki šiol mėgusiems pralėkti tiesia Kairių gatvės atkarpa lygiagrečiai marioms. Nuo šiol čia įrengti greičio slopinimo kalneliai, tad įsibėgėti iki neleistino greičio bus sudėtinga.

KOL KAS naudotis geležinkelio pervažą turinčiu jungiamuoju keliu su Perkėlos gatve neleidžiama - kol nebaigti eismo reguliavimo įrangos montavimo ir derinimo darbai.

Tęsinį remontuos pavasarį

Gerų žinių vairuotojams turi ir su Kairių gatve besijungiantį Taikos prospekto tęsinį - atkarpą nuo rekonstruotos vietos iki Jūrininkų prospekto - valdanti miesto savivaldybė. Neseniai pasibaigė viešojo pirkimo procedūros, nulėmusios darbų rangovo parinkimą - dangą remontuos Vilniuje įsikūrusi bendrovė "Eurovia Lietuva".

"Tai nebus gatvės rekonstrukcija, o tik kapitalinis dangos remontas. Kitaip sakant, bus patiesta nauja asfalto danga, tačiau kiti darbai, pavyzdžiui, apšvietimo stulpų įrengimas, atliekami nebus", - "Autosalonui" aiškino Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėja Irena Šakalienė.

Darbai bus atlikti pavasarį.

Gatvės plotis išliks 12 metrų. Remontuotinos atkarpos ilgis - 1,9 km. Darbų vertė - 1 mln. 58 tūkst. Lt.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder