Bendrovės prižiūrinčios Klaipėdos kelius „Specialus autotransportas“ duomenimis, per šaltąjį sezoną (nuo spalio pabaigos iki vasario pabaigos) Klaipėdos kelininkai keliuose išbarstė daugiau druskos ir žvyro mišinio – apie 900 tonų druskos ir apie 1000 tonų žvyro, kai per tą patį laikotarpį 2013 metais buvo išbarstyta 800 tonų druskos ir perpus mažiau nei šį sezoną žvyro.
Prireikė daugiau druskos
Pasak „Specialus autotransportas“ vadovo Laimono Žemaičio, antroje žiemos pusėje keliai buvo barstomi beveik kiekvieną rytą.
„Įvertinus tai, kad net esant silpnai teigiamai temperatūrai, ant miesto kelių paviršiaus vis tiek susiformuodavo plikledis, dažniausiai kelius prižiūrinčios mašinos barstydavo kelius jau nuo 4 ar 5 valandos ryto. Reikėjo įvertinti ir tai, kad eismo sąlygos vienoje Klaipėdos miesto dalyje gali atrodyti geros, o kitoje – keliai gali būti padengti plikledžiu“, – teigė L. Žemaitis.
Pasak kelių priežiūros bendrovės vadovo, net atėjus kalendoriniam pavasariui, atsipalaiduoti neverta. „Mažai tikėtina, kad sulauksime didesnio sniego, bet dar nusimato pavasarinių šalnų, su kurių sukeliamais sunkumais keliuose esame pasiruošę kovoti“, – užtikrino L. Žemaitis.
Planuojamos investicijos
Anot L. Žemaičio, bendrovės planuose – ne tik kelių priežiūra, bet ir investicijos.
„Manau, kad didžiausi iššūkiai mums šiais metais bus savalaikis Klaipėdos mieste sumontuotų pusiau požeminių konteinerių aptarnavimas bei rūšiuojamųjų konteinerių individualioms valdoms tolesnė plėtra. Taip pat esame numatę švietėjišką programą, kuri padėtų vietos gyventojams suvokti rūšiavimo svarbą ir naudą, tai yra strategiškai labai svarbus tikslas“, – tikslus šiems metams vardijo L. Žemaitis.
Rašyti komentarą