Šiame reitinge Prancūzijos automobilių modeliai "Renault", "Peugeot" ir "Citroen", užėmę pirmąją, antrąją ir trečiąją vietas, turėjo pranašumų, nes vidutinės taršos emisijos duomenys buvo vertinami, neatsižvelgus į variklio cilindrų skaičių ar kurą. Prancūzija parduoda mažesnius variklius Pietų Europoje, be to, Prancūzijos rinkoje taip pat dominuoja dyzeliniai varikliai, išskiriantys mažiau CO2 nei benzininiai.
2014 metais, kaip ir ankstesniais metais, "Renault" užėmė pirmąją poziciją šiame reitinge, į aplinką išmesdamas 108 gramus anglies dioksido per nuvažiuotą vieną kilometrą (g/km); į antrąją iš trečiosios pakilo "Peugeot" (110 g/km), trečią ir ketvirtą vietas sąraše užėmė "Hyundai" ir "Citroen" (po 111 g/km).
Apskritai automobiliai, parduoti Europoje 2014 metais, išskyrė į atmosferą 2,5 proc. CO2 mažiau nei 2013 metais. Bet į šį vertinimą nepatenka Vokietijos koncernas "Volkswagen", kuris lapkričio pradžioje pripažino, kad jo gaminamų automobilių išskiriamas taršos kiekis buvo 18 proc. didesnis, nei skelbta anksčiau.
Rašyti komentarą