Mylintiems save: "Audi A3 Cabrio"

Mylintiems save: "Audi A3 Cabrio"

Bandomasis važiavimas

Pradžiai - nedidelis testas. Mėgstate save apžiūrinėti veidrodyje? Neleidžiate sau net šiukšlių išnešti nepasipuošęs (-usi)? Jums svarbi aplinkinių nuomonė apie jus?


Jei visi trys atsakymai yra teigiami, šis straipsnis - jums. Nes galimai geriausias automobilis jums yra kabrioletas. Ir ne bet koks bestogis antrosios kartos "Volkswagen
Golf" ar ne jaunesnis už jį "Opel Astra", o "Audi A3 Cabrio". Baltas.


Jei esate tokio tipo automobilio niekada anksčiau neturėjusi mergina, tvirčiau susisekite plaukus ir išsitepkite apsauginiu kremu nuo saulės. Tai - būtini kabrioletų atributai.








Image removed.
Debiutavęs 2008 metų pavasarį, "Audi A3 Cabrio" laiku įsijungė į kovą dėl "vasarinių" pirkėjų. Galų gale, rinka šios klasės modeliais dar nėra perpildyta
Jei esate tokio tipo automobilio ir merginos neturėjęs vaikinas, pastarosios ilgai ieškoti jums neteks. Padės kabrioletas, tik nepamirškite jai pasiūlyti plaukų segtukų ir kremo nuo saulės.

Daugiau nieko žinoti apie "Audi A3 Cabrio" jums ir nereikia. Čia straipsnį galite baigti skaityti. Toliau - informacija tiems, kas į automobilį žiūri kaip į transporto priemonę, o ne kaip į fetišą.


Sulankstomas itin greitai


Image removed.Prieš porą savaičių teko bandyti naują "Audi A4 Avant" su 1.8T FSI varikliu. Tai nebuvo pats įsimintiniausias įspūdis - 160 "arklių" neleido paspaudus akceleratoriaus pedalą nugara pajusti sėdynės atlošo tvirtumo - ir dėl savo masės, ir dėl automatinės "multitronic" greičių dėžės.


Visai kas kita - lengvutis, 6 pavarų "mechaniką" turintis "A3 Cabrio" - maloniai kaukdamas motoras pasiekia 6 000 aps./min. ribą, tada jungi trečią pavarą ir nustembi: traukos jėga iškart ir dar smarkiau prispaudžia tave prie atlošo. Staiga supranti - greitį miesto gatvėse viršijai jau seniai.


Štai tada ir supranti, kodėl gerai kabrioletas - ne dėl pakeliamo stogo, o dėl mažesnės masės.


Aišku, nuneigti pagrindinio "Cabrio" tipo automobilių savybės - važiuoti gryname ore - negali. Ypač kai žinai, kad tam tereikia vieno judesio - pirštu paliesti stogo atidarymo mygtuką. Po 9 sekundžių jūs - jau atviroje erdvėje. Palyginti - "Opel Astra Twin Top" kietasis stogas sulankstomas beveik per 30 sek., "Volkswagen Eos" - per 25 sek., "BMW 1 Convertible" - 22 sek.


Stogas sulankstomas ir važiuojant, tik ne didesniu nei 30 km/h greičiu.


Tiesą pasakius, geriausia kabrioletu ir yra važiuoti tokiu greičiu - judant greičiau vėjas, nepaisant pakeltų šoninių stiklų, saloną ir jame sėdinčiuosius tiesiog taršyte taršo. Po kurio laiko tokia "gamta" atsibosta, o tada - vėl tas pats mygtukas su savo greitosiomis 9 sekundėmis.


Vietos gale - vaikams








Image removed.
VIETOS kabrioleto gale užtenka tik vaikams arba smulkaus sudėjimo suaugusiesiems
Ne paslaptis - kabrioletai dideliu komfortu, ir ne tik dėl vėjo bei triukšmo, nepasižymi. Kaip ir daugumoje kabrioletų, taip ir "Audi A3 Cabrio" sėdintiesiems gale, jei jie nėra vaikai, vietos nėra daug. Jei jūsų bendrakeleivis - Pekino bronzos medalininko Mindaugo Mizgaičio sudėjimo, jis bus priverstas rinktis kitą transporto priemonę.

Tradiciškai kabrioleto kėbulą turintys automobiliai negali pasigirto ir didele bagažine - ji dažniausiai yra skirta sudėti stogo "likučius". Tačiau su "Audi A3 Cabrio" yra kitaip - jo stogas minkštas - tokie dabar vėl grįžta į madą, - todėl bagažinė čia yra beveik kaip įprastame sedane.


Vienintelis nepatogumas - dėl kėbulo konstrukcijos pasiekti pačiame bagažinės priekyje esančius daiktus nėra labai lengva.


Išsijungė ESP


Dėl trumpos ratų bazės bestogis "Audi A3" gana jautriai reaguoja į kelio nelygumus. Aišku, kaip ir dera "Audi" modeliams, ant kelio jis laikosi stabiliai, nors kelis kartus maždaug pusei minutės prietaisų skydelyje įsijungdavo informacija apie techninius nesklandumus ir neveikdavo ESP programa.


Tai - asfalto automobilis. Žvyrkelyje dėl suprantamų priežasčių tenka nuleisti stogą, be to, salone nemaloniai barška - ir durelių stiklas į jų plastmases daužosi, ir plastikinės salono detalės braška.


Nors tie, kurie šį straipsnį perskaitė tik iki pirmosios dalies pabaigos, galėtų užduoti visiškai logišką klausimą - o ko važiuojant tokiu automobiliu gali prireikti žvyrkelyje? Ir, panašu, kad jie būtų teisūs - važiuojant atviru "Audi A3 Cabrio", reikia rodyti save kitiems. Negi karvės ar jų melžti važiuojanti bobutė įvertins tavo lūpdažius ar naujausius akinius nuo saulės?


Už ir prieš




  • + Dinamiškumas


  • + Greitai sulankstomas stogas


  • + Manevringumas


  • - Ne itin komfortiška važiuoklė


  • - Mažai vietos gale

Pagrindiniai konkurentai


Nors "Audi" pabrėžia savo modelių konkurentais laikanti tik BMW, "Mercedes-Benz", "Lexus" ir "Jaguar" produkciją, kalbant apie kabrioletus kovos laukas - kiek kitoks. SLK klasės mersedesas - dviejų vietų rodsteris, o ne kabrioletas, "Lexus CS430" - aukštesnės klasės varžovas, "Jaguar" naujų kabrioletų nesiūlo.


Vieninteliu varžovu galima vadinti BMW 1-osios klasės kabrioletą "Convertible" (118i versija - nuo 97 157 Lt, 120d versija - nuo 112 654 Lt). Tačiau "Audi A3 Cabrio" konkurentais yra ir dar keturi analogiškos klasės atstovai - "Opel Astra Twin Top" (1.6 benzininė versija - nuo 74 395 Lt, 1.9 dyzelinė - nuo 89 415 Lt), "Peugeot 307 CC" (1.6 benzininė versija - nuo 82 270 Lt, 2.0 dyzelinė - nuo 101 150 Lt), "Renault Megane II CC" (1,6 benzininė versija - nuo 77 811 Lt, 1.9 dyzelinė - nuo 96 442 Lt), "Volkswagen Eos" (1.6 benzininė versija - nuo 79 789 Lt, 2.0 dyzelinė - nuo 92 590 Lt).


"Audi A3 Cabrio" kainos - nuo 99 268 Lt (už 1.9 TDI versiją) ir 100 822 Lt (1.8 TFSI).


"Autosalonas" važiavo




  • "Audi A3 Cabrio 1.8 TFSI"


  • Ilgis/plotis/aukštis (mm): 4238/1765/1424


  • Ratų bazė (mm): 2576


  • Prošvaisa (mm): nėra duomenų


  • Svoris (kg): nėra duomenų


  • Pagreitėjimas 0-100 km/h (s): 8,3


  • Maksimalus greitis (km/h): 218


  • Variklio tipas: benzininis, 1.8 TFSI


  • Darbinis tūris (cm3): 1798


  • Maksimalus galingumas (kW (AG)): 118 (160)


  • Maksimalus sukimo momentas (Nm/min-1): 250/4200


  • Transmisija: 6 pavarų mech.


  • Varomieji ratai: priekiniai


  • Bagažinės talpa (l): 260


  • Degalų sąnaudos (l/100 km, vidutinės: 7,3 l (gamintojo d.), 8,2 l (bandymo metu)


  • Kaina: 107 037 Lt

Tomas GUKAUSKAS

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder