Bandomasis važiavimas
Pradžiai - nedidelis testas. Mėgstate save apžiūrinėti veidrodyje? Neleidžiate sau net šiukšlių išnešti nepasipuošęs (-usi)? Jums svarbi aplinkinių nuomonė apie jus?
Jei visi trys atsakymai yra teigiami, šis straipsnis - jums. Nes galimai geriausias automobilis jums yra kabrioletas. Ir ne bet koks bestogis antrosios kartos "Volkswagen
Golf" ar ne jaunesnis už jį "Opel Astra", o "Audi A3 Cabrio". Baltas.
Jei esate tokio tipo automobilio niekada anksčiau neturėjusi mergina, tvirčiau susisekite plaukus ir išsitepkite apsauginiu kremu nuo saulės. Tai - būtini kabrioletų atributai.
| Debiutavęs 2008 metų pavasarį, "Audi A3 Cabrio" laiku įsijungė į kovą dėl "vasarinių" pirkėjų. Galų gale, rinka šios klasės modeliais dar nėra perpildyta |
Daugiau nieko žinoti apie "Audi A3 Cabrio" jums ir nereikia. Čia straipsnį galite baigti skaityti. Toliau - informacija tiems, kas į automobilį žiūri kaip į transporto priemonę, o ne kaip į fetišą.
Sulankstomas itin greitai
Prieš porą savaičių teko bandyti naują "Audi A4 Avant" su 1.8T FSI varikliu. Tai nebuvo pats įsimintiniausias įspūdis - 160 "arklių" neleido paspaudus akceleratoriaus pedalą nugara pajusti sėdynės atlošo tvirtumo - ir dėl savo masės, ir dėl automatinės "multitronic" greičių dėžės.
Visai kas kita - lengvutis, 6 pavarų "mechaniką" turintis "A3 Cabrio" - maloniai kaukdamas motoras pasiekia 6 000 aps./min. ribą, tada jungi trečią pavarą ir nustembi: traukos jėga iškart ir dar smarkiau prispaudžia tave prie atlošo. Staiga supranti - greitį miesto gatvėse viršijai jau seniai.
Štai tada ir supranti, kodėl gerai kabrioletas - ne dėl pakeliamo stogo, o dėl mažesnės masės.
Aišku, nuneigti pagrindinio "Cabrio" tipo automobilių savybės - važiuoti gryname ore - negali. Ypač kai žinai, kad tam tereikia vieno judesio - pirštu paliesti stogo atidarymo mygtuką. Po 9 sekundžių jūs - jau atviroje erdvėje. Palyginti - "Opel Astra Twin Top" kietasis stogas sulankstomas beveik per 30 sek., "Volkswagen Eos" - per 25 sek., "BMW 1 Convertible" - 22 sek.
Stogas sulankstomas ir važiuojant, tik ne didesniu nei 30 km/h greičiu.
Tiesą pasakius, geriausia kabrioletu ir yra važiuoti tokiu greičiu - judant greičiau vėjas, nepaisant pakeltų šoninių stiklų, saloną ir jame sėdinčiuosius tiesiog taršyte taršo. Po kurio laiko tokia "gamta" atsibosta, o tada - vėl tas pats mygtukas su savo greitosiomis 9 sekundėmis.
Vietos gale - vaikams
| VIETOS kabrioleto gale užtenka tik vaikams arba smulkaus sudėjimo suaugusiesiems |
Tradiciškai kabrioleto kėbulą turintys automobiliai negali pasigirto ir didele bagažine - ji dažniausiai yra skirta sudėti stogo "likučius". Tačiau su "Audi A3 Cabrio" yra kitaip - jo stogas minkštas - tokie dabar vėl grįžta į madą, - todėl bagažinė čia yra beveik kaip įprastame sedane.
Vienintelis nepatogumas - dėl kėbulo konstrukcijos pasiekti pačiame bagažinės priekyje esančius daiktus nėra labai lengva.
Išsijungė ESP
Dėl trumpos ratų bazės bestogis "Audi A3" gana jautriai reaguoja į kelio nelygumus. Aišku, kaip ir dera "Audi" modeliams, ant kelio jis laikosi stabiliai, nors kelis kartus maždaug pusei minutės prietaisų skydelyje įsijungdavo informacija apie techninius nesklandumus ir neveikdavo ESP programa.
Tai - asfalto automobilis. Žvyrkelyje dėl suprantamų priežasčių tenka nuleisti stogą, be to, salone nemaloniai barška - ir durelių stiklas į jų plastmases daužosi, ir plastikinės salono detalės braška.
Nors tie, kurie šį straipsnį perskaitė tik iki pirmosios dalies pabaigos, galėtų užduoti visiškai logišką klausimą - o ko važiuojant tokiu automobiliu gali prireikti žvyrkelyje? Ir, panašu, kad jie būtų teisūs - važiuojant atviru "Audi A3 Cabrio", reikia rodyti save kitiems. Negi karvės ar jų melžti važiuojanti bobutė įvertins tavo lūpdažius ar naujausius akinius nuo saulės?
Už ir prieš
+ Dinamiškumas
+ Greitai sulankstomas stogas
+ Manevringumas
- Ne itin komfortiška važiuoklė
- Mažai vietos gale
Pagrindiniai konkurentai
Nors "Audi" pabrėžia savo modelių konkurentais laikanti tik BMW, "Mercedes-Benz", "Lexus" ir "Jaguar" produkciją, kalbant apie kabrioletus kovos laukas - kiek kitoks. SLK klasės mersedesas - dviejų vietų rodsteris, o ne kabrioletas, "Lexus CS430" - aukštesnės klasės varžovas, "Jaguar" naujų kabrioletų nesiūlo.
Vieninteliu varžovu galima vadinti BMW 1-osios klasės kabrioletą "Convertible" (118i versija - nuo 97 157 Lt, 120d versija - nuo 112 654 Lt). Tačiau "Audi A3 Cabrio" konkurentais yra ir dar keturi analogiškos klasės atstovai - "Opel Astra Twin Top" (1.6 benzininė versija - nuo 74 395 Lt, 1.9 dyzelinė - nuo 89 415 Lt), "Peugeot 307 CC" (1.6 benzininė versija - nuo 82 270 Lt, 2.0 dyzelinė - nuo 101 150 Lt), "Renault Megane II CC" (1,6 benzininė versija - nuo 77 811 Lt, 1.9 dyzelinė - nuo 96 442 Lt), "Volkswagen Eos" (1.6 benzininė versija - nuo 79 789 Lt, 2.0 dyzelinė - nuo 92 590 Lt).
"Audi A3 Cabrio" kainos - nuo 99 268 Lt (už 1.9 TDI versiją) ir 100 822 Lt (1.8 TFSI).
"Autosalonas" važiavo
"Audi A3 Cabrio 1.8 TFSI"
Ilgis/plotis/aukštis (mm): 4238/1765/1424
Ratų bazė (mm): 2576
Prošvaisa (mm): nėra duomenų
Svoris (kg): nėra duomenų
Pagreitėjimas 0-100 km/h (s): 8,3
Maksimalus greitis (km/h): 218
Variklio tipas: benzininis, 1.8 TFSI
Darbinis tūris (cm3): 1798
Maksimalus galingumas (kW (AG)): 118 (160)
Maksimalus sukimo momentas (Nm/min-1): 250/4200
Transmisija: 6 pavarų mech.
Varomieji ratai: priekiniai
Bagažinės talpa (l): 260
Degalų sąnaudos (l/100 km, vidutinės: 7,3 l (gamintojo d.), 8,2 l (bandymo metu)
Kaina: 107 037 Lt
Tomas GUKAUSKAS

Rašyti komentarą