Remiantis gamintojų duomenimis, rugsėjį pardavimas krito visose pagrindinėse Senojo žemyno rinkose: Vokietijoje - 17,8 proc., Didžiojoje Britanijoje - 8,9 proc., Prancūzijoje - 8,2 proc., Italijoje - 18,9 proc.
Lyderiu tapo Didžiosios Britanijos rinka - nepaisant kritimo, šioje šalyje parduoti 335,2 tūkst. naujų automobilių. Į antrą vietą nukrito Vokietija (259 748 automobiliai), trečioje - Rusija (172 320), ketvirta - Prancūzija (169 944), penkta - Italija (154 429).
Iš gamintojų geresniu pardavimu Europoje gali džiaugtis tik "Mitsubishi" (11 383 automobiliai, arba +38,4 proc.) bei "Daimler" ("Mercedes-Benz" ir "Smart" modeliai, 68 913 automobilių, arba +6,5 proc.).
Visų kitų rodikliai rugsėjį krito. Mažiausiai naujų mašinų, palyginti su tuo pačiu mėnesiu pernai, pardavė "Chrysler" - net 38,5 proc. mažiau (2 727 parduoti nauji automobiliai), taip pat "Honda" (-26,6 proc., arba 20 798 automobiliai), "Mazda" (-22,2 proc., arba 19 882 automobiliai), "Fiat" ("Fiat", "Alfa Romeo", "Lancia" markės, -22 proc., arba 85 134 automobiliai), "Toyota" ("Toyota", "Lexus" markės, (-21,3 proc., arba 54 883 automobiliai), "Ford" (-20,1 proc., arba 106 356 automobiliai).
Skaičiuojant automobiliais, lyderiu išliko koncernas "Volkswagen" (262,6 tūkst. parduotų naujų mašinų). Į penketuką pateko ir "PSA Peugeot Citroen" (153,7 tūkst.), minėtieji "Fiat" ir "Ford", taip pat "Renault" (108,6 tūkst.).
Rašyti komentarą