Variklių gamoje - keturi dyzeliniai agregatai nuo 122 iki 204 AG (ekonomiškiausias - 1,6 l "dyzelis" su "Stop&Start" sistema, jo vidutinės kuro sąnaudos - 4,2 l/100 km) bei pora benzininių motorų - 120 ir 156 AG. Pavarų dėžė - arba 6 pavarų mechaninė, arba 6 laipsnių "automatas".
Tarp papildomos įrangos klientai ras spalvotą monitorių, keturių zonų klimato kontrolės sistemą, beraktę patekimo į mašiną ir variklio paleidimo sistemą.
Tiesioginiais "Peugeot 508" konkurentais prancūzai įvardina "Ford Mondeo" ir "Volkswagen Passat" modelius.
Europos rinkai skirtas 508-asis bus gaminamas Prancūzijoje, vėliau, pasaulinei rinkai, Kinijoje. Abi kėbulo modifikacijos, sedanas ir universalusis, atsiras Europos rinkoje nuo 2011 metų pradžios.
Be to, prancūzai žada, kad 2012 metais rinkai bus pasiūlyta ir hibridinė 508-ojo versija su turbininiu 1,6 l dyzeliniu motoru bei elektros varikliu. Bendra hibridinės jėgainės galia sieks 200 "arklių", vidutinės kuro sąnaudos - 3,8 l/100 km.
Rašyti komentarą