Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Aloyzas Každailevičius pasirašė įsakymą, kuriuo nuo šiandien iki 2011 m. rugpjūčio 31 d. 23 val. pakoregavo minėtųjų autobusų maršrutus. Jie vietoje minėtosios Minijos gatvės atkarpos iki Jūrininkų prospekto važiuos per Taikos prospektą.
"Nors 1, 1A ir 16 maršrutų autobusų trasa sutrumpėja, didesnį atstumą turės nuvažiuoti 12-ojo maršruto autobusai. Dėl to mūsų išlaidos už ridą per devynis mėnesius padidės apie 83,5 tūkstančio litų. 2009-aisiais miesto Taryba priėmė nutarimą, pagal kurį dėl gatvių rekonstrukcijų pailgėjus maršrutų trasai atsiradusios išlaidos yra kompensuojamos iš biudžeto", - sakė VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovas Gintaras Neniškis.
Anot jo, minėtaisiais gana retai važiuojančiais maršrutais dažniausiai naudojasi Vakarų laivų gamyklos įmonių grupės darbuotojai.
Pasak savivaldybės Statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriaus vedėjo Gedimino Pociaus, eismas rekonstruojamos gatvės atkarpa bus draudžiamas ne tik visuomeniniam, bet ir privačiam transportui.
"Pėstieji bei dviratininkai galės judėti esamais šaligatviais", - sakė G. Pocius.
Jis pripažino, kad daugiausia nepatogumų patirs Smeltės kvartalo gyventojai. Jie iki kitų metų rudens turės važiuoti Senosios Smiltelės ir Marių gatvėmis, o keliaudami nuo Jūrininkų prospekto - gatvele, vingiuojančia pro garažus.
"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad spalio viduryje Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė sutartį, pagal kurią per trejus metus numatyta kapitališkai rekonstruoti Minijos gatvės atkarpą nuo Jūrininkų prospekto iki Strėvos gatvės. Šiuos darbus atliks bendrovių "Lemminkainen Lietuva" ir "Hidrostatyba" konsorciumas. Jo pasiūlyta darbų kaina - 27,893 mln. litų. Tai - apie 10 mln. litų mažiau nei sąmatinė darbų vertė.
Minėta gatvės atkarpa ir toliau išliks keturių eismo juostų, tačiau bus klojama nauja danga, o kur reikia sankryžose bus įrengtos lėtėjimo ir greitėjimo juostos. Taip pat bus atnaujinti inžineriniai tinklai, šaligatviai, įrengtas dviračių takas.
Savivaldybė darbų finansavimui lėšų tikisi gauti iš Uosto ir Automobilių kelių direkcijų. Šiems metams pastaroji jau yra skyrusi 1,3 mln. litų.
Vėliau turėtų būti rekonstruota ir Minijos gatvės bei Baltijos prospekto sankryža. Tačiau šie darbai jau siejami su lėtai judančiu naujo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statybų procesu.
Šios sankryžos rekonstravimo techninis projektas jau parengtas, šiuo metu atliekama techninio projekto ekspertizė. Pagal parengtą projektą numatoma statybą vykdyti dviem etapais. Pirmojo etapo metu būtų įrengtas vieno lygio įvažiavimo kelias į Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą. Kartu būtų iškelti inžineriniai tinklai ir atlikti paruošiamieji tunelio statybos darbai, kuriuos numatoma vykdyti antrojo etapo metu.
Anksčiau techninių Baltijos prospekto žiedinių sankryžų parengimu besirūpinančios Uosto direkcijos atstovai yra teigę, kad tuneliui įrengti gali prireikti apie 90 mln. litų. Tuo tarpu vieno lygio sankryžos įrengimas turėtų atsieiti apie 4-5 mln. litų.
Kas finansuos statybos darbus, kol kas nėra aišku. Kai bus parengti visų Baltijos prospekto žiedinių sankryžų techniniai projektai, žadama tartis, kas turi skirti pinigus ir kas viską turėtų statyti - Klaipėdos savivaldybė, Automobilių kelių direkcija ar kita įstaiga.
Rašyti komentarą