"Renault" ir CNRS pasirašo naują bendrąjį susitarimą bei plečia kartu atliekamų tyrinėjimų sritis

"Renault" ir CNRS pasirašo naują bendrąjį susitarimą bei plečia kartu atliekamų tyrinėjimų sritis

„Renault“ ir Prancūzijos Nacionalinis mokslinių tyrimų centras (CNRS) ketveriems metams pasirašė naują bendrąjį susitarimą. Naujas bendrasis susitarimas ateinančiam laikotarpiui numato naujas kartu atliekamų tyrinėjimų ir inovacijų galimybes. Svarbiausios tyrinėjimų sritys – neurologija, virtualioji realybė, ergonomika, naujos medžiagos ir katalizė.

„Renault“ ir CNRS bendradarbiavimas tęsiasi jau kelis dešimtmečius, o nuo 1993 m. pasirašyti net keli bendri susitarimai. Neseniai pasikeitusios tyrinėjimų kryptys ir abiejų partnerių mokslinės strategijos tapo akstinu peržiūrėti bendro susitarimo sąlygas. „Renault“ ir CNRS džiaugiasi galėdami pranešti, kad po vienerius metus trukusių konsultacijų ir derybų moksliniais, strateginiais ir teisiniais klausimais, 2013 m. gegužės 15 d. pasirašytas naujas bendrasis susitarimas, kuris galios ketverius ateinančius metus.

Naujas bendrasis susitarimas suteikia ilgalaikę perspektyvą tiems tyrinėjimams, kuriuos šiuo metu atlieka CNRS mokslininkai, ir tuo pačiu ateinančiam laikotarpiui numato naujas kartu atliekamų tyrinėjimų bei inovacijų galimybes. Naujos mokslinių tyrinėjimų sritys, kuriose dirbs „Renault“ ir CNRS mokslininkų komandos – tai neurologija, virtualioji realybė, ergonomika, naujos medžiagos ir katalizė.

Inovacijos – tai dalykas, kuris užkoduotas ir CNR, ir „Renault“ struktūros „genuose“. „Renault“ mokslinių tyrinėjimų ir plėtros komanda turi ilgalaikes naujoviškos transporto priemonių architektūros (pavyzdžiui, hečbekai ir MPV) kūrimo ir naujiems transporto priemonės naudojimo būdams pritaikytų modelių (pavyzdžiui, „Twizy“) išradimo patirtį. Elektromobiliai (ZOE) – dar vienas pavyzdys, rodantis, kad „Renault“ nustato automobilių gamybos pramonės standartus. Panaudodama naujoves konkurencingumui skatinti, „Renault“ formuoja naują partnerysčių su valstybiniais mokslinių tyrimų institutais, o pirmiausia – su CNRS, tinklą.

CNRS mokslininkai su „Renault“ bendradarbiauja jau daug metų. Nuo 2010 m. pradžios „Renault“ ir CNRS pasirašė apie 100 sutarčių, įskaitant konsorciumų sutartis, partnerystės tyrinėjimų srityje, paslaugų teikimo ir įrengimų bei kompetencijos perdavimo ir kitokias sutartis. Daugiau nei trečdalis minėtų sutarčių aprėpia kelerius metus trunkančius bendradarbiavimo projektus, įskaitant ir mokslininkų bendradarbiavimą. Beveik 100 visoje Prancūzijoje veikiančių CNRS laboratorijų vykdo ir „Renault“ užsakytus tyrimus. Tokios laboratorijos veikia Lijone, Lilyje, Monpelje, Klermone-Ferane, Ruane, Paryžiuje, Orleane, Bordo, Puatje, Grenoblyje, Rene ir Strasbūre.

Mokslinis bendradarbiavimas dažniausiai vyksta mašinų gamybos technologijų ir sistemų srityje, ypač kuro sąnaudų, medžiagų nuovargio, šiluminės technikos ir aeroakustikos srityse.

CNRS Informacijos apdorojimo ir komunikacijos laboratorija su „Renault“ bendradarbiauja ir ateities keleivinio transporto bei elektromobilių tyrinėjimo srityje. Juos iš dalies globoja Tvaraus mobilumo institutas, kurį 2009 m. įsteigė „Renault“ ir Paryžiaus technologijos institutas (interneto svetainė: http://www.mobilite-durable.org/nos-partenaires/institut-de-la-mobilite-durable.html).

„Renault“ ir svarbiausio Prancūzijos valstybinio mokslinių tyrimų instituto strateginė partnerystė padės kurti naujus tvariojo mobilumo sprendimus mūsų visuomenei.

Apie „Renault“

„Renault“ įmonių grupė, kuri savo veiklą vykdo 118 pasaulio šalių, projektuoja, kuria, gamina ir parduoda „Renault“, „Dacia“ ir „Renault Samsung Motors“ prekės ženklo lengvuosius keleivinius ir komercinius automobilius. Siekdama įveikti naujus iššūkius, su kuriais automobilių pramonė susiduria tiek aplinkos apsaugos, tiek ir ekonomikos srityje, „Renault“ tobulina esamas technologijas, įdiegdama naujos kartos variklius, kurie žymiai mažiau teršia aplinką anglies dioksidu ir prisideda įgyvendinant bendrovės programą „Jokios taršos“, kuria numatoma pasiekti prasilaužimą aplinkos taršos srityje. „Renault“ išleido visiškai aplinkos neteršiančių automobilių seriją, kuriai priklauso ir 2011 m. rinkai pateikti „Fluence Z.E.“ bei „Kangoo Z.E.“, taip pat 2012 m. pasirodęs naujoviškas miesto keturratis motociklas „Twizy“ ir 2013 m. pavasarį išleistas ZOE. Šių automobilių serija suteikė galimybę didžiulei autotransporto mėgėjų auditorijai tiesiogiai prisiliesti prie automobilių pramonės inovacijų. Kartu su savo partnere – bendrove „Nissan“ – „Renault“ siekia tapti pasauline lydere, masiškai teikiančia rinkai teršalų neišskiriančias transporto priemones.

Apie CNRS

Prancūzijos CNRS (Centre National de la Recherche Scientifique) – tai pagrindinis šalies valstybinis mokslinių tyrimų institutas, pavaldus Prancūzijos Aukštojo mokslo ir mokslinių tyrimų ministerijai. CNRS misija – kurti žinias visuomenės labui. CNRS dirba daugiau nei 34 000 darbuotojų, iš jų 25 630 dirba pagal darbo sutartį (11 450 mokslininkų ir 14 180 inžinierių, technikų bei administracijos darbuotojų). Pradinis 2011 m. biudžetas siekė 3,204 mlrd. eurų, įskaitant 677 mln. eurų nuosavų lėšų. CNRS aktyviai veikia visoje šalyje, aprėpia visas mokslo sritis ir turi daugiau nei 1100 mokslinių bei paslaugų centrų. Iš garsiųjų mokslininkų, kada nors savo gyvenime dirbusių CNRS laboratorijose, 18 yra gavę Nobelio premiją, o 11 apdovanoti atitinkamos srities medaliais.

CNRS portfelyje – daugiau nei 4500 patentų šeimų ir 25 bendrosios sutartys su pirmaujančiomis bendrovėmis, 146 bendros pramoninės nuosavybės sutartys, 618 institucinių bendrosios nuosavybės sutarčių ir daugiau nei 700 per pastaruosius 10 metų paleistų veikti įmonių. Daugybė laboratorijų

Raktažodžiai
Sidebar placeholder