„Renault Kiger“ parodomasis automobilis: visiškai naujas visureigis Indijos rinkai

„Renault Kiger“ parodomasis automobilis: visiškai naujas visureigis Indijos rinkai

  • „Renault“ nukelia paslapties šydą nuo būsimo naujo modelio Indijos asortimente, pristatydamas „Kiger“ parodomąjį automobilį: originalų visureigį, atspindintį vis daugiau dėmesio stiliui, dinamiškumuiir išskirtinumui skiriančių klientų lūkesčius ir poreikius.

 

Indija jau kelis metus yra viena iš patraukliausių automobilių rinkų pasaulyje. „Renault“ Indijos rinkojeveikianuo 2005 m. Grupė pritaikė sėkmingus modelius vietinei rinkai, pvz., „Duster“, ir sukėlė revoliuciją tam tikruose segmentuose, pristatydama originalius produktus, pvz. „Kwid“ ir „Triber“. „Kiger“ parodomasis automobilis yra kitas žingsnis stiprinant „Renault“ pozicijas Indijoje.

Akį traukiantismažas visureigis

„Kiger“ parodomasis automobilis ‒ Prancūzijos ir Indijos „Renault“ dizaino padaliniųbendradarbiavimo vaisius ‒ drąsios išvaizdos,energijatrykštantisvisureigis, patraukiantis tiek akį, tiek mintis.

Iš pirmo žvilgsnio „Kiger“ parodomasis automobilis išsiskiria savo įgaubtu variklio dangčiu, plonu priekiniu stiklu ir stogo bagažine. Abiejų pusių smailėjantys veidrodėliai sukurti taip, kad primintų lėktuvo sparnus. Galinėje dalyje stogo nuolydis papuoštas aptaku, suteikiančiu transporto priemonei erdvumo įspūdį.

Apatinė dalis yra tvirtesnė ir pilnesnė, atremta į keturis 19 colių ratus, įrėmintus į dideles kvadrato formos ratų arkas, taip automobilio išorei suteikiant stiprumo įspūdį.Sportišką pusę akcentuoja dvigubas centre esantis išmetamųjų dujų vamzdis.

„Sudaryti kūrybinę Prancūzijos ir Indijos dizainerių grupę buvo geriausias sprendimas, siekiant patenkinti vis daugiau dėmesio stiliui, dinamiškumui ir naujovėms skiriančių klientų poreikius ir lūkesčius.

Kaip buvo su „Triber“, taip ir dabar ‒ mes dar kartą demonstruojame savo gebėjimą diegti naujoves, pasiūlydami naują dvigubos paskirties modelį ‒ skirtą tiek miesto, tiek užmiesčio sąlygoms. „Kiger“ parodomasis automobilis yra labai artimas būsimam masinės gamybos modeliui”,- sako LaurensvandenAcker, vykdantysis viceprezidentas, „Renault“ grupės korporatyvinio dizaino padalinio atstovas.

Specialiai „Kiger“ parodomajam automobiliui Indijoje sukurta žalia „Aurora Borealis“ spalva, kintanti priklausomai nuo apšvietimo ir kampo, iš kurio žiūrima. Jį puošia paslaptingi melsvi ir violetiniai atspindžiai, suteikiantys automobiliui intrigos ir vilionės. Fluorescenciniai potėpiai išryškina tam tikrus aliuminio elementus, tokius kaip durų rankenos, dekoruotos juostelės, logotipo kontūrai.

Galiausiai, „Kiger“ parodomasis automobilis išbaigiamas dviejų dalių LED gabaritiniais žibintais, panašiais į tuos, kurie praėjusiais metais papuošė naująjį „Kwid“, ir žaliais posūkio signalais. Gale esantys du „C“ formos žibintai parodo „Kiger“ vietą „Renault“ prekės ženklo asortimente ir iš šviesų sudaro „Renault“ skiriamąjį ženklą, kuris bus ir masinės gamybos modelyje.

Būdama pirmaujanti Europos gamintoja, kurios produkcija platinama Indijoje, „Renault“ ir toliau stiprina savo rinkos pozicijas. Ji numato automobilių pramonės transformacijas ir išlieka dėmesinga Indijos klientų poreikiams.

Su „Kiger“ parodomuoju automobiliu, „Renault“ įžengia į naują etapą. Masinės gamybos modelis, kurio prototipas yra „Kiger“, bus skirtas pritraukti klientus, ieškančius naujovių ir modernumo B segmente, sudarančiame 51% Indijos rinkos. Pakankamai kompaktiškas ir stebėtinai erdvus ‒ tad talpina visą šeimą; dėl šių savybių miestas bus jo pagrindinė veiksmo erdvė, tačiau tuo pat metu jis galės važiuoti ir užmiesčiu.

„Indija yra antra šalispagal gyventojų skaičių pasaulyje, taip pat viena iš sparčiausiai augančių ekonomikų. „Duster“, „Kwid“ ir „Triber“ modeliai pavertė „Renault“ pirmaujančiu Europos prekės ženklu Indijoje.

„Renault Kiger“: šis kompaktiškas 4 metrų nesiekiantis visureigis ‒ kitoks nei visureigiai, kuriuos šiandien išvystame savo keliuose ‒ dar labiau sustiprins mūsų pozicijas rinkoje ir padės mums pritraukti naujų klientų“,-teigia FabriceCambolive,vyr. viceprezidentas, „Renault“ grupės AMI‒Ramiojo vandenyno regiono pirmininkas.

„Kiger“ parodomojo automobilio serijinė versija, suprojektuota ir sukurta Indijai, yra atsakas į klientų poreikius turėti kompaktišką visureigį, leidžianti „Renault“ pasiekti naujus klientus. Transporto priemonė taip pat bus eksportuojama į už Indijos ribų esančias rinkas. 

Apie „Renault“

 

„Renault“ yra pasaulinisprekės ženklas, parduodamas 134 šalyse per 12 000 atstovybių. Būdamas pirmaujančiu prancūzų prekės ženklu pasaulyje, „Renault“ visada siekė perkurti judumą pasitelkiant novatoriškas koncepcijas.

Prekės ženklo modeliaipalengvina vairuotojų gyvenimą savo universalumu, ryšių technologijomis ir intuityviomis funkcijomis. Kiekvieną dieną „Renault“ diegia naujoves, siekdama palengvinti klientų kasdienybę, kad jie galėtų gyventi savo gyvenimą visapusiškai.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder