Teigiama, jog firminiu naujos kartos modelio bruožu taps šešiakampės radiatoriaus grotelės su su dviem "sparnais" iš emblemos šonų, o taip par siauri "erelio žvilgsnio" žibintai. Plačio ratų arkos, japonų sumanymu, turi atskleisti tai, kad mašina turės visų keturių varomųjų ratų sistemą.
Iš šono koncepcinis modelis su nuožulnia stogo linija ir paslėptomis galinių durelių rankenėlėmis labiau primena ne sedano, o kupė bruožus. Galas pasižymi masyviu dujų išmetimo vamzdžiu ir bamperiu su stambiomis ventiliacijos angomis.
Už dabartinį "Impreza" modelį kiek platesnis ir žemesnis prototipas gavo 2 l "Boxer" motorą, bepakopę pavarų dėžę "Lineartronic CVT". Tarp naujovių - kamščių stebėjimo ir vairuotojo informavimo sistema.
Rašyti komentarą