"Vakarų eksprese" jau rašėme, jog antradienio popietę Klaipėdoje, Šilutės plento ir Statybininkų prospekto sankryžoje, maršrutinis autobusas susidūrė su lengvuoju automobiliu. Avarija įvyko tuo metu, kai šviesoforas buvo laikinai išjungtas.
To, pasak UAB "Gatvių apšvietimas" direktoriaus Dangero Aleksandrovo, prireikė diegiant naują monitoringo sistemą - montuojant papildomą įrangą šviesoforus tenka laikinai išjungti, po to jie vėl įjungiami.
Tiesa, nei vakar pavakarę, nei šiandien rytą, piko metu, šviesoforai šioje judrioje sankryžoje dar neveikė. Eismas čia vyko gana chaotiškai, ypač sunku buvo tiems, kurie norėjo pasukti iš Statybininkų prospekto į Šilutės plentą - važiuojantieji pastarąja gatve juos praleisdavo nenoriai.
D. Aleksandrovo teigimu, sankryža normaliu režimu pradėjo funkcionuoti apie 10 valandą ryto.
"Naują monitoringo sistemą eksperimento tvarka diegiame kartu su šviesoforus gaminančio "Siemens" koncerno specialistais. Tą darbą pradėjome prieš Naujuosius, dabar liko prijungti tik du šviesoforus", - sakė įmonė vadovas.
Iš viso stebėjimo sistema sujungs šviesoforus 16-oje miesto sankryžų - tose, kuriose yra sumontuota būtent "Siemens" įranga. Tai "Gatvių apšvietimo" darbuotojams leis savo kompiuteryje iškart pastebėti kurio nors iš šių šviesoforų veiklos sutrikimus ir operatyviau juos pašalinti.
Pastarosiomis dienomis problemų buvo ir dėl kitų miesto šviesoforų veiklos. Praėjusią savaitę tik iš kelinto karto pavyko sutvarkyti dėl diodų sustreikavusią eismo reguliavimo įrangą Taikos prospekte, prie "Akropolio", o jau šią savaitę ėmė ožiuotis kitas šio prospekto šviesoforas - pėsčiųjų perėjoje ties "Pempininkais".
"Žinia, Klaipėdos šviesoforai nėra geriausios būklės, kai kurie dar likę seni. Šviesofore prie "Pempininkų" gedo maitinimo blokas. Šiuo metu jis veikia, tačiau neatmetame, kad vėl gali užgesti bet kurią akimirką. Matyt, prie viso to prisidėjo šalčiai", - trečiadienį priešpiet sakė D. Aleksandrovas.
Rašyti komentarą