Japonijos automobilių gamybos kompanija "Toyota" antradienį pažadėjo operatyviau reaguoti į klientų skundus dėl kokybės. Antradienį kompanija surengė pirmąjį specialaus kokybės ekspertų komiteto posėdį. Šio komiteto nariai turės padėti
"Toyota" išsaugoti reputaciją po masinių automobilių atšaukimų ir skundų dėl automobilių defektų, praneša AP.
"Toyota" paskyrė vyriausiuosius kokybės pareigūnus pagrindiniuose regionuose, įskaitant Šiaurės Ameriką, kuriuose kilo daugiausia problemų dėl kompanijos gaminamų automobilių. Šie pareigūnai turės greitai perduoti klientų skundus dėl kokybės bendrovės pagrindinei būstinei. "Toyota" taip pat pažadėjo kreiptis pagalbos dėl kokybės gerinimo priemonių į nepriklausomus ekspertus.
"Klientų išklausymas yra svarbiausias dalykas siekiant atgauti jų pasitikėjimą, - po kokybės komiteto posėdžio sakė "Toyota" prezidentas Akijas Tojoda (Akio Toyoda). - Kuriame sistemą, kad galėtume greitai reaguoti į skundus".
"Toyota" skelbia, kad įkurtas kokybės komitetas savo pirmąją ataskaitą paskelbs birželį. Komitetas ketina reguliariai posėdžiauti.
Antradienį taip pat paskelbta, kad Nacionalinė aeronautikos ir kosmoso administracija (NASA) bei JAV nacionalinė mokslų akademija padės "Toyota" išsiaiškinti, kodėl Japonijos bendrovės gaminamiems automobiliams kilo staigaus pagreitėjimo problemų, dėl kurių nuo praėjusių metų spalio "Toyota" atšaukė daugiau nei 8 mln. automobilių.
Eltos inf.

Rašyti komentarą