Viešojoje erdvėje pasiskundusi Eugenija išskyrė Jūrininkų pr. ir Laukininkų g, Smiltelės g. ir Vingio g. bei Šiaurės pr. ir Liepų g. sankryžas. Būtent šiose vietose kairėn sukti norintys vairuotojai susiduria su iššūkiais.
"Įdomu, ar kas gali sureguliuoti sankryžas, kurios kamščių metu sudaro ilgas automobilių eiles? Remontuoja Jūrininkų prospektą, o aplinkkelis yra kažkoks košmaras. Eilės susidaro beveik iki Rimkų. Kai reikia pasukti į Laukininkų gatvę, melskis, kad negautum į šoną", - rašė skaitytoja.
Pasak Savivaldybės Transporto skyriaus, prioritetas skiriamas pagrindinėms gatvėms, maršrutiniam transportui ir didesniems transporto srautams.
"Įvedus papildomą šviesoforų darbo fazę, reikia iš bendro laiko atimti papildomos fazės darbo laiką. Įvedus papildomą fazę, sankryžos laidumas dar labiau mažėja. Šiaurės prospekto ir Liepų g. sankryžos darbo laikas derintas ir rinktas labai atsakingai. Atlikus nemažai stebėjimų, koreguotas ir paliktas optimalus variantas. Šioje sankryžoje įvedus dar vieną fazę, automobilių eilė nusidriektų tolokai už Danės tilto", - "Vakarų ekspresui" atsakė Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.
Klaipėdos AVPK Kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika pasisako už sankryžų saugumo sustiprinimą.
"Kelių direkcija ne kartą pasisakė, kad sukant į kairę ypač reikia saugotis priešpriešos. Atsiradus papildomai sekcijai sukti į kairę, gerinamas eismo saugumas. Nuo pačios Savivaldybės finansų priklauso kiekvienos sankryžos saugumo užtikrinimas. Yra daug būdų, kaip eismo saugumą galima pagerinti. Tai gali būti ir papildomos sekcijos atsiradimas", - sakė M. Džermeika.
Savivaldybės Transporto skyrius skaitytojos pastebėjimus perdavė šviesoforus tvarkančios įmonės specialistams.
Rašyti komentarą