Koncerno "Achemos grupė" viceprezidentas Arūnas Laurinaitis, einantis prezidento pareigas, pabrėžė, kad KLASCO paskutinių dvejų metų augimas po daugiau nei 20 proc. per metus yra tikrai puikus rezultatas. KLASCO per 2011 m. perkrovė 13,42 mln. tonų krovinių. 2010 m. krova siekė 10,28 mln. tonų.
Praėjusiais metais KLASCO išplėtė grūdų terminalo galimybes, investuota 26 mln. litų. Dabar per Klaipėdos uostą galima eksportuoti ne tik visą užauginamą lietuvišką derlių, bet ir Rusijos, kitų Rytų valstybių grūdus.
Šiemet KLASCO planuoja pradėti statyti naują birių trąšų sandėlį, kuris kartu su pakrovimo ir iškrovimo linijomis kainuos apie 60 mln. litų.
"Pernai valdyba patvirtino dešimties metų KLASCO vystymo programą. Iki 2022 metų pagal ją kasmet į terminalų plėtrą ir modernizavimą esame numatę investuoti vidutiniškai po 20-40 milijonų litų", - sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.
Šie metai reikšmingi ir kitai koncerno įmonei - UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalui. Kol laukiama leidimo statybai, būsimo keleivių ir krovinių terminalo teritorijoje jau pradėti griovimo ir valymo darbai. Terminalas turėtų pradėti veiklą 2013 m. viduryje. "Achemos grupės" investicija kartu su kitais akcininkais į terminalo suprastruktūrą gali siekti iki 80 mln. litų.
Šiuo metu taip pat vyksta aktyvūs pokalbiai dėl naujų laivybos linijų pritraukimo į terminalą. Apie jų eigą yra informuojami ir Uosto direkcijos vadovai, kurie labai atsakingai rūpinasi, kad valstybės Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo infrastruktūrai skiriami pinigai duotų naudą ir padidintų uosto krovą. Iki šiol Klaipėda vienintelė iš didžiųjų Baltijos valstybių uostų neturi specializuoto keleivių terminalo.
Rašyti komentarą