"Vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir yra ta institucija, į kurią vartotojai turi kreiptis dėl sąskaitų už šildymą. Vartotojai, turintys įtarimų, kad už šildymą moka nepagrįstai daug, gali pateikti turimą informaciją tarnybai, kuri turės įvertinti gyventojų gaunamų sąskaitų už šilumos energiją pagrįstumą, o radusi pažeidimų - imtis priemonių jiems likviduoti. Šį sprendimą priėmėme tam, kad būtų pažabota galima šilumos tiekėjų savivalė, o šilumos ūkių veikla įgautų daugiau skaidrumo", - Ministro Pirmininko kanclerį Deividą Matulionį cituoja Vyriausybės spaudos tarnyba.
Gyventojai galės kreiptis į VVTAT, kad ši tarnyba įvertintų iš vartotojų gautą informaciją apie šilumos tiekėjų teikiamas sąskaitas už suvartotą šilumos energiją. Esant pagrindui manyti, kad šilumos tiekėjų pateiktos sąskaitos galbūt pažeidžia buitinių šilumos vartotojų teises, VVTAT imsis visų leistinų priemonių pažeidimams pašalinti, o prireikus - pateiks informaciją Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai arba Valstybinei energetikos inspekcijai prie Energetikos ministerijos.
Apie nustatytus vartotojų teisių pažeidimus VVTAT privalo informuoti vartotojus, kurių teisės ar teisėti interesai pažeisti. Taip pat esant pagrįstų įtarimų dėl šilumos tiekimo įmonių veiklos, gali būti pradėtas nesąžiningos komercinės veiklos tyrimas.
Vyriausybė aktyviai stebės, ar VVTAT tinkamai atlieka jai pavestas funkcijas, žadama Spaudos tarnybos pranešime.
VVTAT direktorių Vyriausybė įpareigojo per 10 dienų nuo Vyriausybės nutarimo įsigaliojimo patvirtinti Šilumos tiekėjų sąskaitų, teikiamų buitiniams šilumos vartotojams, vertinimo taisykles.
Rašyti komentarą