Baldų pardavimai augo 24 proc.

Baldų pardavimai augo 24 proc.

Baldų parduotuvių tinklo „Berry“ (ankstesnis pavadinimas – „SBA idėjos namams“) pardavimai pernai augo daugiau negu 24 proc. Tinklo vadovai pastebi, kad jų baldais vis labiau domisi mažesnių Lietuvos miestų gyventojai.

Baldų parduotuvių tinklo „Berry“ pardavimai 2012 m. viršijo 30 mln. litų – tai 24 proc. daugiau nei 2011 m.

„Per pastaruosius metus labai išplėtėme prekių asortimentą ir atnaujinome jų pateikimą. Galime drąsiai sakyti, kad mūsų salonai pasikeitė neatpažįstamai, o prekių gausa ir stilių įvairovė gali patenkinti netgi įnoringiausią vartotoją. Siūlome ne tik Lietuvos, bet ir patikimų Europos bei Azijos gamintojų produkciją. Kokybiškų baldų bei aksesuarų už patrauklią kainą pas mus ras kiekvienas pirkėjas – nesvarbu, ar jis ieško baldų nedideliam butui, ar namui,“ – komentavo sėkmingus rezultatus „Berry“ baldų parduotuvių tinklo direktorius Jaunius Žiogas.

Pasak pašnekovo, pastebima, kad vis labiau „Berry“ baldais domisi mažesniųjų miestų gyventojai. Vilniuje, Kaune, Šiauliuose, Klaipėdoje, Tauragėje įsikūrę baldų salonai sulaukia daug pirkėjų ir iš aplinkinių rajonų.

Remiantis sėkminga patirtimi 2012 m. kovo mėnesį „Berry“ salonas atidarytas ir Panevėžyje, ieškoma galimybių franšizės pagrindu atidaryti juos mažesniuose miestuose – Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Utenoje ir kituose.

„Esame parengę 500–1000 kv. m. parduotuvių koncepcijas mažesniems miestams, kur kartu su franšizės partneriu pritaikytume pasiteisinusį parduotuvių veiklos modelį. Savo partneriams siūlome ne tik patrauklias finansavimo sąlygas, bet ir marketingo paslaugas, personalo mokymus bei geriausią prekių asortimentą, kad užtikrintume ilgalaikę verslo sėkmę,“ – komentavo bendradarbiavimo su „Berry“ tinklu privalumus J. Žiogas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder