Baltijos prospekto rekonstrukcija: nė diena vėliau

Baltijos prospekto rekonstrukcija: nė diena vėliau

Iki Naujųjų metų jau tikimasi gauti statybos leidimus rekonstruoti trims Baltijos prospekto sankryžoms. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija daro viską, kad nevėluotų nė keleto dienų, nes kitaip Europos Sąjungai gali tekti grąžinti milijonus litų.

Ketvirtadienį KVJUD sukvietė derinančių institucijų atstovus pasitarti ir išsiaiškinti, ar yra vilčių suderinti Baltijos prospekto sankryžų su Minijos gatve, Taikos prospektu ir Šilutės plentu rekonstrukcijos techninius projektus ir gauti statybos leidimus iki šio jau spaudžiančio termino.

Techniniai projektai šiuo metu yra baigiami rengti. Kitą savaitę KVJUD tikisi sulaukti teigiamos ekspertizės išvados dėl Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos projekto. Tada jau būtų galima kreiptis į atsakingas institucijas dėl derinimo bei statybos leidimo.

Šią sankryžą ir planuojama pradėti rekonstruoti pačią pirmąją. Tiesa, pagal projektą numatyti du jos rekonstrukcijos etapai - pirmiausia esama trišalė sankryža taptų keturšale, o kada nors vėliau, kai to prireiks, numatoma iškasti ir tunelį.

Pirmasis rekonstrukcijos etapas, anot KVJUD Infrastruktūros departamento vadovo Vidmanto Paukštės, nebūtų brangus - gali atsieiti apie 6-7 mln. litų.

Kada prasidės rekonstrukcija, dar nežinoma, tačiau ją privalu baigti iki 2013 metų vidurio, t. y. iki Keleivių ir krovinių terminalo statybos pabaigos.

Baltijos prospekto sankryžų su Taikos prospektu bei Šilutės plentu rekonstrukcija kainuotų kelis kartus brangiau - jos abi planuojamos dviejų lygių.

Rekonstravus sankryžą su Taikos prospektu, Baltijos prospektas ners žemyn. Lapkričio 15 dieną KVJUD jau tikisi gauti techninį projektą ir siųsti jį ekspertizei, o dar už poros savaičių - teikti derinančioms institucijoms.

Sudėtingiausias ir daugiausia diskusijų kėlęs projektas - Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos rekonstrukcija. Atsižvelgus į argumentus, pasirinkta iškasa Šilutės plento kryptimi.

Anot V. Paukštės, šios sankryžos rekonstrukcija miestui dabar yra reikalingiausia, juolab kad ir rekonstravus Jakų žiedą visi transporto srautai strigs ties ja. Taigi tikėtina, kad darbų sąraše ji bus antroji. Šios sankryžos techninio projekto teigiamą ekspertizės išvadą viliamasi turėti gruodžio 10-15 dienomis.

Pakvietęs derinančių institucijų atstovus KVJUD generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas paprašė geranoriško požiūrio. Taip pat iš anksto išsikamantinėta, ties kuo galėtų strigti projektų derinimas - šiuos klausimus bus bandoma spręsti kuo skubiau. Vienas iš tokių - Klaipėdos visuomenės sveikatos centro prašomi pateikti fizikinės ir cheminės taršos, būsiančios rekonstravus sankryžas, skaičiavimai.

Jeigu būtų pavėluota ir statybos leidimų nepavyktų gauti iki gruodžio 31 dienos, gali tekti grąžinti dalį ar net visas ES lėšas, skirtas techniniams projektams rengti. Pasak E. Gentvilo, su KVJUD kofinansavimu, ši suma siekia 10 mln. litų, o ES pinigai sudaro didžiąją dalį.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder