"Omnitel" ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė VE.lt patikino, kad dedamos visos pastangos išsiaiškinti, kas nutiko, ir problemą spręsti. "Kol kas nežinau, kiek žmonių susiduria su šia problema, sulaukiame vis daugiau pranešimų apie sutrikimus. Tikrai dedame visas pastangas, jog problema būtų kuo greičiau išspręstą", - VE.lt teigė ji.
Ji taip pat teigė, kad kitos duomenų siuntimo ir gavimo paslaugos visiškai veikia.
Pranešama, kad mobiliojo ryšio paslaugos, kurių sutrikimai „Omnitel“ tinkle prasidėjo maždaug 9 valandą ryto, buvo pilnai atstatytos. Įmonės teigimu, turėtų veikti tiek 2G, tiek 3G ryšys.
„Labai atsiprašome vartotojų, kurie patyrė nepatogumų. Mūsų darbuotojai dėjo visas pastangas, kad problemos būtų kuo greičiau išspręstos, ir visi mūsų vartotojai galėtų skambinti ir naudotis mobiliojo interneto paslaugomis be jokių sutrikimų“, - sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientų patirčiai ir procesams Lina Galatiltė.
Taip pat pranešta, jog „Omnitel“ yra pasirengusi kompensuoti tiesioginius klientų nuostolius dėl dalinio balso paslaugų sutrikimo. "Klientus, kurie patyrė tiesioginius nuostolius dėl ryšio paslaugų sutrikimų, kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo centrą, kad galėtume išanalizuoti kiekvieną situaciją ir šiuos nuostolius atlyginti“, - sakė Lina Galatiltė.
Rašyti komentarą