"Lidl" atsakas nevyriausybinei organizacijai „Impact 2040“

"Lidl" atsakas nevyriausybinei organizacijai „Impact 2040“

"Lidl" pateikė oficialią savo kompanijos poziciją dėl nevyriausybinės organizacijos „Impact 2040“ atstovės Anitos Laimos Lancmanės išplatintos informacijos.

Dėl ERPB

Siekdama finansuoti plėtrą, o drauge – ir paramą vietos ekonomikos vystymuisi tiksliniuose regionuose, įmonių grupė „Schwarz“ gauna paskolas iš įvairių finansinių institucijų, tarp kurių yra ir ERPB. Skolinimasis atliekamas įprastomis rinkos sąlygomis, be subsidijų. „Lidl“ norėtų akcentuoti, kad iš esmės kiekviena bendrovė yra laisva kreiptis dėl šių ir panašių finansinių priemonių skyrimo.

ERPB sprendimas skirti paskolą glaudžiai susijęs su įmonės tvariomis verslo praktikomis, kurios turi lemiamą poveikį ir pavyzdinį pobūdį, vertinant visą konkrečių šalių ekonomiką. Tai, be kita ko, apima efektyvaus energijos vartojimo standartų įgyvendinimą ir veiksmingą tvarumo valdymą visoje vertės grandinėje.

Kreditavimo proceso metu buvo atlikta išsami ir nuodugni patikra, kurios metu bendrovė įrodė, kad turi struktūrinių ir organizacinių prielaidų tvariam verslo valdymui.

Be to, „Lidl“ veikla skirtingose šalyse parodė, kad įmonės verslo praktika turėjo teigiamą poveikį vietos tiekėjams, vietos darbo rinkai ir vietos vartotojams.

Dėl ženklinimo

Savo veikloje vadovaujamės šiuo metu galiojančių Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais. Tai taikoma ir ant produktų pakuočių pateikiamai informacijai.

Šiuo tikslu įmonės išplėtoti procesai užtikrina, kad būtų rūpestingai įgyvendinti tiek tarptautinių, tiek nacionalinių teisės aktų bei kiti galimi produktų ženklinimo reikalavimai. Atitinkamai ant visų „Lidl“ prekių ženklų gaminių pakuočių pateikiamos nuorodos į jų sudėtyje esančius galimus alergenus.

Būdami prekybos įmonė, atsakingai vertiname savo įsipareigojimus pirkėjams ir siekiame visada tinkamai informuoti vartotojus, kad jie galėtų pasirinkti jų lūkesčius labiausiai atitinkančią prekę, įvertinę ne tik jos kainą, bet ir sudėtį, pagaminimo būdą, kilmę bei individualų nepakantumą.

Dėl lietuviškų prekių

Pernai, 2016 m. birželį, bendrovė „Lidl Lietuva“ prekybos veiklą Lietuvoje pradėjo nuolatiniame asortimente turėdama 20 proc. lietuviškos produkcijos. Dabar jų kiekis nuolatiniame asortimente siekia 24 proc.

Dėl Latvijos ir Estijos

Šiuo metu „Lidl“ rengiasi pradėti prekybą Serbijoje. Tai numatyta 2018 m. Žinoma, įmonė nuolat domisi kitomis rinkomis. Išsamesni komentarai bus galimi tik priėmus konkrečius sprendimus dėl tolesnės tinklo plėtros, tad nuoširdžiai tikimės Jūsų supratingumo.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder