Lietuviai iš "Kanų liūtų" grįžo be apdovanojimų

Lietuviai iš "Kanų liūtų" grįžo be apdovanojimų

Baigėsi Prancūzijos pietinėje pakrantėje vykęs didžiausias reklamos ir kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai 2014". Paskelbus visų kategorijų laimėtojus paaiškėjo, kad tarp apdovanojimus iškovojusių reklamų šiais metais lietuviškų akcentų nėra.

Lietuviai šiemet į reklamų apdovanojimus delegavo tik tris darbus, tačiau nė vienas iš jų neįveikė pirmojo atrankos barjero ir nepateko į Nominantų sąrašą.

Šiais metais „Not Perfect | Y&R Vilnius" agentūra įteikė „Kanų liūtų" komisijai du darbus. Dizaino kategorijoje varžėsi „Raudonų plytų dirbtuvių" darbas (klientas „Švyturys-Utenos alus"), kuris iššūkį metė 2623 reklamoms. Kitas agentūros darbas pretendavo į socialinės vaizdo reklamos apdovanojimą, tačiau kampanija „Be patyčių" (klientas „Vaikų linija") pripažinimo nesulaukė.

Kita „Kanų liūtuose" vertinta vaizdo reklama iš Lietuvos priklausė agentūrai „New!". „The Beauty Of Imperfection" (klientas - „D.Efect") reklama varžėsi internetinės vaizdo reklamos kategorijoje, tačiau sėkmės taip pat nesulaukė.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder