„Maxima“ parduotuvėse atpigo beveik 80 pieno produktų

„Maxima“ parduotuvėse atpigo beveik 80 pieno produktų

Prekybos tinklas "Maxima" pirmasis Lietuvoje inicijuoja pieno produktų pigimą. Tinklo parduotuvėse nukrito beveik 80 skirtingų pavadinimų pieno produktų kainos.

Bendrovė "Maxima LT" sėkmingai susiderėjo su vienu didžiausiu savo pieno produktų tiekėjų "Rokiškio pienas", kad jau nuo penktadienio jų tiekiama produkcija "Maxima" parduotuvėse kainuotų vidutiniškai 8 proc. mažiau.

Pigiau nuo penktadienio "Maxima" parduotuvėse galima nusipirkti 76 skirtingų pavadinimų "Rokiškio pienas" produktų: pieno, sviesto, jogurto, varškės, sūrio ir kitų.

Prekybos tinklas šiuo metu dėl mažesnių kainų derasi ir su kitais didžiaisiais pieno produktų perdirbėjais. Pieno produktų kainos mažinamos dėl pasaulinėje rinkoje tendencingai krintančių pieno supirkimo kainų.

"Nuolat ieškome galimybių, kaip savo pirkėjams pasiūlyti geriausią rinkoje maisto produktų kainą. Atsižvelgdami į tai, kad pasaulinėje pieno rinkoje nuosekliai krenta kainos, ėmėme su savo tiekėjais ieškoti būdų kainas sumažinti ir Lietuvoje. Pirmiausiai dėl kainų mažėjimo pavyko susiderėti su "Rokiškio pienu", šiuo metu kalbamės ir su kitais savo tiekėjais, siekdami, kad mūsų klientai mėgstamus produktus galėtų įsigyti ir vartoti pigiau", - sako "Maxima LT", UAB, komercijos direktorė Nijolė Penkovskienė.

"Rokiškio pieno" produkcijos kainos sumažintos visose 232 "Maxima" parduotuvėse visoje Lietuvoje. Kai kurių jų kainos krito net iki penktadalio. Tarp labiausiai atpigusių produktų - dauguma grietinės rūšių, kai kurie varškės sūreliai, lydytas ir fermentinis sūris, pienas, varškė, jogurtas.

232 prekybos tinklo "Maxima" parduotuvėse kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų, juose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder