parėmė siūlymą kitų metų biudžete rasti 10 mln. eurų turizmui

Nuo "Freshtravel" bankroto nukentėję turistai gali kreiptis dėl kompensacijų

Penktadienį savo veiklą netikėtai nutraukusio "Freshtravel" kelionių organizatoriaus klientai prašymus dėl žalos atlyginimo galės pateikti per tris mėnesius. Turizmo departamentas dėl "Freshtravel" bankroto taip pat kreipėsi į Generalinę prokuratūrą.

Turizmo departamento išplatintame pranešime rašoma, kad per tris mėnesius surinkti prašymai bus tenkinami proporcingai patirtoms išlaidoms, nepriklausomai nuo prašymo pateikimo datos. Apie konkrečius kompensacijų dydžius departamentas žada skelbti atvirai, įvertinęs nukentėjusių turistų mastą. Prašymus dėl pinigų grąžinimo piliečiai gali teikti kelionių agentūroms, jei "Freshtravel" paslaugas pirko per tarpininkus. Kreiptis tiesiogiai į Turizmo departamentą galima tik tuo atveju, jei kelionė buvo pirkta tiesiai iš "Freshtravel". Detalesnę informaciją nukentėjusiesiems pateikia Turizmo departamento internetiniame tinklapyje.

Departamentas dėl staigaus "Freshtravel" bankroto taip pat kreipėsi į Generalinę prokuratūrą. Prokuratūros Komunikacijos skyriaus vedėja Elena Martinonienė ELTAI patvirtino, kad prašymas buvo gautas pirmadienį, šiuo metu renkama informacija, kuria remiantis bus nuspręsta ar yra pagrindo pradėti tyrimą. Anot E. Martinonienės, šis procesas gali užtrukti iki 10 dienų.

ELTA primena, kad "Freshtravel" savo partnerius apie veiklos nutraukimą įspėjo penktadienio popietę. Įmonei tapus neveiksnia, jos paslaugomis pasinaudoję ir Madeiroje bei Egipte įstrigę turistai savaitgalį saugiai grįžo į Lietuvą.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder