Diskusijos, kaip į Palangos oro uostą pritraukti daugiau skrydžių, darosi vis karštesnės - akcentuojama ne tik reklamos svarba bei stoka, bet ir laidomos kritikos strėlės į Turizmo departamentą.
Galimybių į Palangą pritraukti skrydžių ieškantys šalies bei
Klaipėdos apskrities valdžios, Palangos oro uosto ir kitų institucijų atstovai gegužės pradžioje ketina pasikviesti aviakompanijas ir tiesiogiai paklausti jų pačių, ko reikėtų, kad ateitų.
Geidžiamiausiais laikomi skrydžiai į Hamburgą - jų pageidaujama dukart per savaitę, taip pat manoma, jog iš Palangos turėtų būti susisiekimas oro keliais ir su Skandinavija, Rusija, Anglija.
Pasak susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako, Palangos oro uostas tarifus mažina ir yra pasiryžęs sumažinti dar, jeigu tik atsirastų skraidinti iš jo pageidaujanti aviakompanija, tačiau to neužtenka - skrydžių bendrovės reikalauja pakankamo keleivių srauto. Tai turėtų būti atvykstamasis turizmas, nes verslo keleivių yra per mažai, ypač sunkmečiu.
Viena iš pagalbos rankų Palangos oro uostui galėtų būti ir galimybė parduoti pavadinimą. "Buvo pajuokauta, kad tai galėtų būti, pavyzdžiui, "Carlsberg" oro uostas", - pavyzdį pateikė R. Vaštakas.
Viceministro teigimu, labai svarbus dalykas, kurio trūkumą įvardija aviakompanijos - šalį ar regioną pristatantys katalogai su viešbučiais, nuotraukomis, kainomis ir pan., platinami užsienyje. Tiesa, savivaldybių atstovai atkreipia dėmesį, kad be tiesioginių skrydžių tokie katalogai yra niekiniai.
Klaipėdos apskrities savivaldybių atstovų manymu, keleivių užtektų, jeigu tik būtų padaryti "namų darbai" iki atsirandant skrydžiams. Pasak apskrities viršininko Arūno Burkšo, vasarą Neringoje atostogaujantys vokiečiai kalba, jog jų atvyktų dukart daugiau, jeigu būtų tiesioginis reisas.
Be to, Vakarų Lietuva esantis svarbiausias šalies turizmo regionas, tačiau jokios turizmo strategijos bei politikos čia visiškai nejaučiama.
"Turizmo departamentas turi rimtai imtis strategijos. Už tokį darbą, kaip dabar, jie turėtų atsistatydinti", - sakė A. Burkšas.
Iki susitikimo gegužę numatoma surinkti visą informaciją apie Vakarų Lietuvos regione vykstančius renginius, statistiką, kiek ir kokių regioną reklamuojančių leidinių yra išleista bei kokiose šalyse ir kokiose vietose juos galima aptikti. Savivaldybės taip pat įpareigotos apsispręsti, į kokius maršrutus orientuotis.
Giedrė NORVILAITĖ

Rašyti komentarą