Numatyti trys statybos etapai. Šių darbų vertė – 24 mln. 037 tūkst. 622 Lt. Rangos darbų trukmė – 15 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.
Atviro konkurso dėl šio objekto statybos vokai buvo atplėšti birželio 22 dieną. Pasiūlymus rekonstruoti krantines Nr. 8 ir Nr. 9 prie AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos KLASCO nuomojamos teritorijos pateikė septyni pretendentai, tarp kurių – viena savarankiškai pretenduojanti Lietuvos bendrovė, o kiti pretendentai – Lietuvos bendrovių konsorciumai su kitų šalių įmonėmis arba vien tik užsienio įmonės iš Vokietijos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.
Rugpjūčio 5 d. buvo sudaryta minėto konkurso preliminari pasiūlymų eilė:
I vieta – "Josef Mobius Bau-Aktiengesellschaft", konkursinio pasiūlymo kaina - 24 mln. 037 tūkst. 622,83 Lt įskaitant PVM.
II vieta – AS "Merko Ehitus“, veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su UAB "Getelit“, konkursinio pasiūlymo kaina - 26 mln. 446 tūkst. 970,09 Lt.
III vieta – AB "Latvijas tilti“, konkursinio pasiūlymo kaina - 26 mln. 568 tūkst. 556,97 Lt.
IV vieta – AB BMGS, veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su UAB "Hidrostatyba“, konkursinio pasiūlymo kaina - 26 mln. 857 tūkst. 155,09 Lt.
V vieta – "Hydrobudowa Gdansk", veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su UAB "Kelių remonto grupė“ ir UAB "Garant“, konkursinio pasiūlymo kaina - 34 mln. 761 tūkst. 829,42 Lt.
Šias viešųjų pirkimų procedūras apskundė konkurse mažiausią pasiūlymo kainą pateikusi RAB mokslinė gamybinė įmonė "Šelf“, kurios pasiūlymas buvo atmestas kaip neatitinkantis atviro konkurso reikalavimų. Ieškinys buvo išnagrinėtas pirmosios instancijos Klaipėdos apygardos teisme ir atmestas.
Rekonstruojamų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 bendras ilgis yra 255 m (krantinės Nr. 8 ilgis – 90 m, krantinės Nr. 9 – 165 m). Akvatorija prie krantinių sieks 14,5 m, kad būtų galima aptarnauti 13 m grimzlės laivus.
Rašyti komentarą