Klaipėdietė Alina dar sausį iš elektroninės parduotuvės svajoniuspinta.lt užsakiusi suknelę iki šiol jos nesulaukė. Maža to, niekas nei atsiliepia tinklalapyje nurodytais telefono numeriais, nei atrašo į elektroninius laiškus. Pradėjus domėtis paaiškėjo, jog dėl svajoniuspinta.lt veiklos nukentėjo ne viena dešimtis žmonių, tačiau įmonė su klientais "geranoriškai" bendrauja tik įsikišus Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.
Į "Vakarų ekspresą" besikreipusi Alina pasakojo, jog suknelę už 24,7 Eur pirko dar sausio 18-ąją, tačiau praėjus daugiau nei mėnesiui ji prekės negavo. Čia ir prasidėjo vargas, mat nurodyti telefono numeriai veikia, tačiau jais niekas neatsiliepia. Taip pat ignoruojami ir el. pašto laiškai.
Teigia bendraujantys
"Vakarų ekspresas" taip pat bergždžiai bandė susisiekti su pardavėjais. Elektroninė parduotuvė priklauso UAB "Vikvaldos prekyba", su kurios vadovu Vladislavu Semeniuk net ir kitu rastu telefono numeriu susisiekti nepavyko. Vėliau perskambinęs vyras paaiškino, jog kadaise dirbo vienoje iš susijusių bendrovių, tačiau šiuo metu jokių sąsajų su svajoniuspinta.lt neturi.
Tik vėliau pardavėjai sureagavo el. paštu. Atsiųstame laiške, kurio tekstas badė akis dėl gramatinių klaidų, jie aiškino, jog jei klientė prekes užsakinėjo sausio 18-ąją, tai normalu, jog jų nesulaukė, mat prekės keliauja "20-30 darbo dienų nuo užsakymo apmokėjimo dienos".
"Kartais būna tokių atvejų, jog užsakymai vėluoja ir prekes gauname pasibaigus terminui, tuomet yra žmonių, kurie kreipiasi į VVTAT dėl užsakymo anuliavimo bei pinigų grąžinimo (tai jau kliento teisė). Pinigus už neįvykdytus arba atšauktus užsakymus grąžiname be VVTAT pagalbos, tai yra klientams, kurie kreipiasi į mus tiesiogiai, taip pat ir klientams, kurie kreipėsi per VVTAT", - teigiama laiške.
Jie tvirtino, jog telefonu ne visada pavyksta susisiekti, nes bendrovėje darbuotojai dirba ne visą darbo dieną.
"Vakarų ekspresui" patikslinus duomenis apie klientę savęs įvardyti nenorėję UAB "Vikvaldos prekyba" atstovai tvirtino, jog į vienintelį Alinos laišką, gautą vasario 1-ąją, atsakė. Bendrovė pažadėjo, jog susisieks su kliente ir išspręs "nesusipratimą".
Pati pirkėja "Vakarų ekspresui" teigė, jog niekuomet jokio atsakymo į vasario pradžioje siųstą laišką nesulaukė.
Skundžiasi dešimtys
Internete galima aptikti daugybę skundų dėl svajoniuspinta.lt elektroninės parduotuvės veiklos. Pasirodo, jog tokių kaip Alina - dešimtys.
"Neužsakinėkit prekių! Aferistų firma - nei prekių, nei pinigų! Nuo prekių užsakymo iki dabar praėjo pusė metų!" - piktinosi vasario 17-ąją komentarą parašiusi Erika.
"Kaip gaila, kad tik dabar sugalvojau paieškoti atsiliepimų apie šituos aferistus. Užsisakiau prekes gruodžio pradžioje. Nei prekių, nei pinigų, tik šėrė pažadais, kad prekės vėluoja, palaukit, paskui jau kad grąžins pinigus, o dabar porą savaičių išvis tyli", - pora dienų anksčiau rašė Daniela.
Alina pasakojo, jog įmonė kaip niekur nieko, iki šiol el. paštu siuntinėja reklaminius pranešimus apie akcijas, tačiau skundai apie neatkeliaujančias prekes internete liejasi dar nuo praėjusių metų rugsėjo.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Natalija Jarmulkovič "Vakarų ekspresui" patvirtino, jog vien per 2016-uosius VVTAT sulaukė 26 vartotojų prašymų dėl UAB "Vikvaldos prekyba" internetinėje parduotuvėje www.svajoniuspinta.lt užsakytų prekių.
"Dažniausiai vartotojai skundėsi dėl nepristatytų prekių ir negrąžinamų už nepristatytas prekes sumokėtų pinigų. Iš jų dėl 14 vartotojų prašymų priimti tarnybos nutarimai patenkinti vartotojų reikalavimus nutraukti prekių pirkimo-pardavimo sutartį ir grąžinti sumokėtus pinigus, 10 vartotojų prašymų išspręsta taikiai įmonei grąžinus vartotojams sumokėtus pinigus, 1 vartotojo prašymą atsisakyta nagrinėti nepateikus aplinkybes pagrindžiančių įrodymų ir 1 vartotojo prašymo nagrinėjimas šiuo metu vykdomas", - teigė specialistė.
Esą šiuo metu nagrinėjami 5 skundai dėl nepristatytų prekių.
Pasirodo, jog dėl prekių nepristatymo ir daugybės skundų VVTAT 2016-ųjų paskutinėmis dienomis "Vikvaldos prekybą" nubaudė 400 eurų bauda. Esą, jei pažeidimai kartosis, įmonei gali būti pritaikytos ir didesnės sankcijos.
Kaip pateikti skundą
Prieš pateikdamas skundą vartotojas pirmiausia privalo kreiptis į pardavėją ar paslaugos teikėją nurodydamas savo reikalavimą. Vartotojas gali pateikti skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, jeigu pardavėjas ar paslaugos teikėjas nevykdo vartotojo reikalavimo arba negaunamas atsakymas.
Pateikti prašymą (skundą) dėl vartotojo teisių pažeidimo galima Vartotojų teisių informacinėje sistemoje adresu www.vtis.lt.
Rašyti komentarą