Seminarą pristatantis virtualus verslo inkubatorius ENTERBANK - tarptautinio projekto "Virtualios verslo paramos infrastruktūros Baltijos šalyse kūrimas", kurį Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra (KEPA) įgyvendina su "Ventspils Digital" centru ir LCC tarptautiniu universitetu, dalis.
Anot ENTERBANK elektroninės komercijos konsultanto Dariaus Šoparo, pastaruoju metu lietuvių domėjimasis prekybos ir paslaugų pardavimu per internetą ypač auga.
"Atsiskaitymo elektroninėse parduotuvėse būdai tampa paprastesni, internautai - drąsesni: apsipirkti internetu tampa vis labiau įprastas dalykas, todėl sėkmė lydi net tų prekių pardavėjus, kurie anksčiau buvo vargiai įsivaizduojami be "tikros" parduotuvės - pavyzdžiui, virtualios drabužių parduotuvės", - sakė pokalbininkas.
Plečiasi ir prekyba paslaugomis, kurios dažnai pačios yra virtualios - kaip, pavyzdžiui, daugeliui žinomi nuolaidų kuponai, kurių įsigyti kviečia daugybė reklaminių skydelių.
Elektroninė parduotuvė su atsiskaitymo sistema - ne vienintelis būdas išpopuliarinti ir parduoti savo gaminius ar paslaugas internetu.
"Reklamą per socialinius tinklus ir tinklaraščius papildo įvairios kitos formos, pavyzdžiui, mainai, kurių metu išsiverčiama be pinigų", - sakė D. Šoparas.
Gauti šios srities specialistų konsultacijas nemokamai bei išgirsti apie elektroninės komercijos principus iš pirmų lūpų visi norintieji galės kitą ketvirtadienį, 13 val., Klaipėdos mokslo ir technologijų parke (Herkaus Manto g. 84) vyksiančiame praktiniame seminare, kuris, be to, bus transliuojamas ir internetu: http://www.enterbank.lt/index.php?page=web_conferences. Jame pranešimus skaitys skaitmeninės agentūros "The Chocolate" vadovas Tomas Nemura, "Online Retail LT" vadovas Derek Benthem, bendrovės "Vaizdo studija" vadovas, vaizdo klipų režisierius Arūnas Eimulis bei bendrovė "Ambero" vadovas, "Etsy" internetinės prekybos sistemos konsultantas Algimantas Seselskis.
Rašyti komentarą