Prekybos centrų anonimas neišgąsdino

Prekybos centrų anonimas neišgąsdino

Praėjusią savaitę Lietuvoje pradėtas platinti laiškas, kurio kūrėjai kaltina prekybos centrų savininkus dirbtinu maisto produktų kainų kėlimu bei agituoja prekybos milžinus aplenkti. Šių tokie pareiškimai neišgąsdino.

Eiliniu pirkėju prisistatęs laiško kūrėjas dirbtinį kainų kėlimą bando pagrįsti tuo, kad prekių pernai parduota mažiau, tačiau prekybininkų pelnai gerokai išaugo.

Žmonės raginami dalyvauti pirmadienį prasidedančioje ir savaitę truksiančioje akcijoje, kurios metu derėtų vengti "Maxima" prekybos tinklo centrų, o vėliau aplenkti "Norfos", "Iki" bei "Rimi" parduotuves. Teigiama, kad taip didiesiems prekybininkams bus pasiųstas "rimtas perspėjimas, po kurio maisto produktų kainos nukris iki 2009 metų lygio".

Virtualioje erdvėje skleidžiama informacija nepraslydo ir pro pačių prekybininkų akis, o tie, kurie jo nepastebėjo, įvertino vakar.

"Internetu jau kurį laiką platinamą laišką matėme ir esame su juo susipažinę. Kiekvienas pilietis turi teisę viešai reikšti savo nuomonę. Šis žmogus į mus nesikreipė, todėl išsiaiškinti, kokios priežastys skatina jį taip galvoti, mes neturėjome galimybės", - sakė "Maximos" atstovė ryšiams su visuomene Olga Malaškevičienė.

Panašiai reagavo ir "Norfa" - šio tinklo atstovai taip pat tolerantiški bet kurio žmogaus nuomonei bei pabrėžė, jog jų prekybos centruose vykdoma mažų kainų politika, kurią klientai jau yra įvertinę.

UAB "Rimi Lietuva" viešųjų ryšių vadovė Raminta Stanaitytė-Česnulienė atkreipė dėmesį į tai, jog panaši agitacija labiau susijusi su tuo, kaip kompanija komunikuoja su visuomene, o ne su tiesiogine jos veikla.

"Ne paslaptis, kad prekybininko įvaizdis Lietuvoje visada buvo vertinamas nevienareikšmiškai. Tokios akcijos - tai ženklas, kad yra nepasitikėjimas, nesusikalbėjimas tarp verslo ir visuomenės. Taip atsitikti gali bet kokiam verslui", - sakė ji.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder