Spalio mėnesį "Švyturio" alaus darykla pradėjo didžiausią šiemet Lietuvoje rinkodaros akciją, kurios prizinis fondas - milijonas litų. Specialiai šiai akcijai yra sukurta ir pagaminta ketvirtis milijono Baltijos jūros laivyno istoriją pasakojančių kolekcinių taurių. Savo vartotojams "Švyturio" aludariai jau anksčiau šiemet išdalijo prizų, kurių vertė 1,5 milijono litų. Pirmosios akcijos - "Atrask "Švyturio" lobį" - prizinis fondas siekė 400 tūkstančių litų, antrosios - "Mus vienija alus ir pergalės" - taip pat 400 tūkstančių litų. Be to, rugsėjį taikyta populiariausio Lietuvoje "Švyturio Ekstra" alaus kainos nuolaida daryklai kainavo maždaug 0,7 milijono litų.
Naujajame žaidime su ypač didele laimėjimo tikimybe dalyvauja pusė milijono "Švyturio Ekstra" ir "Švyturys" alaus kamštelių. Laimėtojų laukia keturios skirtingos kolekcinės taurės, kurias puošia brigo, fregatos, kliperio ir škunos atvaizdai.
Pasak bendrovės "Švyturys-Utenos alus" generalinio direktoriaus Rolando Viršilo, taurėse pavaizduoti laivai pasirinkti remiantis istoriniais šaltiniais. "Prieš 220 metų, kai Klaipėdoje buvo išvirta pirmoji "Švyturio" alaus partija, Baltijos jūroje pirkliai krovinius ir alaus statines gabeno būtent šiais laivais. Minint alaus daryklos jubiliejų nusprendėme įamžinti ir dalį pirklių bei laivų istorijos, kuri neatsiejama nuo "Švyturio" daryklos istorijos", - sakė R.Viršilas.
Agentūros "AD McCann-Erickson" vykdančiojo direktoriaus Tomo Bartninko teigimu ši "Švyturio" akcija išsiskiria ne tik prizinio fondo dydžiu, bet ir pačių prizų kiekiu, t. y. "Švyturio" vartotojai turi žymiai didesnes galimybes išlošti vertingus prizus, kadangi jų dažnis labai didelis ir ženkliai skiriasi nuo kitų akcijų.
Daugiau kaip savaitę vykstanti akcija jau sukėlė didžiulį alaus mėgėjų susidomėjimą. "Lietuvos spaudos" kioskų, kuriuose galima atsiimti taures, darbuotojų teigimu, prizai išgraibstomi vos tik spėjama juos atvežti. Tačiau "Švyturio" darbuotojai garantavo, jog nuogąstauti neverta, kadangi taurių yra tiek, kiek susidaro laimingųjų kamštelių porų - visi laimėjusieji tikrai atsiims jiems priklausančius prizus. Prizų atsiėmimas tęsis iki Kalėdų.
Lietuvos alaus rinkos lyderis UAB "Švyturys-Utenos alus" per devynis šių metų mėnesius pardavė 92,59 mln. litrų alaus - 1,1 proc. daugiau nei per tą patį 2003-iųjų laikotarpį (81,79 mln. litrų). Bendrovei priklauso apie 47 proc. Lietuvos alaus rinkos.
UAB "Švyturys-Utenos alus" pagrindinis akcininkas - Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding" (BBH), valdantis 75,45 procento bendrovės akcijų. Koncerno BBH akcijas lygiomis dalimis - po 50 procentų - valdo Europos alaus milžinės - Danijos kompanija "Carlsberg", bei Didžiosios Britanijos "Scottish&Newcastle.
Rašyti komentarą