Tyrimas: kam dažniausiai imami greitieji vartojimo kreditai

Tyrimas: kam dažniausiai imami greitieji vartojimo kreditai

Daugiau nei ketvirtadalis (28 proc.) žmonių iš greitųjų kreditų paskolų įmonių skolinasi automobiliui ar būstui remontuoti. Panašus skaičius apklaustųjų (21 proc.) paskolą sakėsi imą įvairioms problemoms spręsti, tarp kurių minimos ir finansinės. Tai konstatuota banko "Bigbank" atliktame klientų tyrime.

Remiantis juo, studijoms skolinosi 16 proc. apklaustųjų, automobilio ar buitinės technikos įsigijimui – 14 proc. Rečiausiai tarp skolinimosi priežasčių buvo minimos išlaidos sveikatos priežiūrai (7 proc.), nekilnojamo turto įsigijimui (6 proc.), kelionėms bei šventėms (2 proc.) ir verslo pradžiai (2 proc.). Likusieji 4 proc. skolinimosi priežasties nenurodė.

Sprendimą imti paskolą dauguma (45 proc.) apklaustųjų priėmė apmąstymams skirdami apie savaitę laiko. Dauguma (65 proc.) iš jų buvo moterys. Vyrai sprendimo skolintis priėmimui skiria daugiau laiko, ir jis ilgėja proporcingai su amžiumi – vyresni vyrai dažniau nei moterys skolinimosi galimybę svarsto ilgiau.

Apklausoje taip pat buvo siekiama išsiaiškinti, kokios priežastys nepaskatintų skolintis. Labiausiai finansinio įsipareigojimo neverta respondentams pasirodė paskola plastinėms operacijoms – dėl jų sakėsi niekada nesiskolinsią 69 proc. apklaustųjų, iš kurių vyrai sudarė 14 proc., moterys – 86.

Daugiau nei pusė (55 proc.) pasisakė prieš skolinimąsi kelionėms, o paskola, siekiant nors trumpam pajusti finansinę laisvę, atrodė nereikalinga 53 proc. respondentų. Tiek pat (53 proc.) teigė, jog nesiskolintų vestuvių šventei rengti.

Paklausti apie priežastis, kurios paskatintų skolintis iš banko, respondentai dažniausiai (74 proc.) minėjo būsto remontą. Dėl šios priežasties panašiai sutarė tiek moterys (59 proc.), tiek vyrai (41 proc.). Pusė (50 proc.) apklausoje dalyvavusių paskolai ryžtųsi dėl studijų. Dažniau studijoms skolintųsi moterys (61 proc.) nei vyrai (49 proc.).

Tarp kitų priežasčių, lemiančių poreikį paskolai, respondentai įvardijo naujos buitinės technikos (36 proc.) ar automobilio (30 proc.) įsigijimą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder