Uždraudus alkoholio reklamą, kliuvo ir pieno barui

Uždraudus alkoholio reklamą, kliuvo ir pieno barui

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas, o to padarinius jau pajuto ir su tuo nesusiję sektoriai. Vienas tokių pavyzdžių – pusryčių baras „Pienas ne vienas“, rašo „Verslo žinios“.

Jo įkūrėja Gintarė Pečkytė pasakoja, kad nuo sausio socialiniame tinkle „Facebook“ nebuvo patvirtinta beveik nė viena jų mokamos reklamos žinutė, nors čia keliamos nuotraukos, kuriose tiesiogiai rodomas pienas, sausi pusryčiai, kalbama apie akcijas.

„Po kiekvienos atmestos reklamos gauname pranešimą, kad pažeidžiame net kelis įstatymus. Pirma, reklamuojame alkoholį jaunesniems negu 20 metų žmonėms, nors mūsų tikslinė auditorija yra 17-23 metų jaunimas, antra, neva skatiname gerti alkoholį. Net ir parašius apeliaciją, į tai nebuvo atsižvelgta, reklamos toliau netvirtinamos. Numanome, jog to priežastis, kad sausų pusryčių „Facebook“ puslapio paskirtį esame pasirinkę kaip baro. Išeina, kad, uždraudus alkoholio reklamą, draudimas suveikė ir pieno reklamai“, – sako G. Pečkytė.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder