Galbūt išties būtų efektyvu, jei apie Lietuvos pajūrio kurortus informuojantis naujienlaiškis keliautų į kaimyninių šalių pašto dežutes ir padėtų mūsų miestams pritraukti kuo daugiau keliautojų, tačiau bent kol kas Lietuvos turizmo ir informacijos centrai dominančią informaciją suteikia tik keliautojams atvykus.
Apie vykstančias ekskursijas bei šventes Lietuvoje turistai turi galimybę sužinoti internete, kur informacija pateikiama keliomis užsienio kalbomis.
VšĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro vadybininkė Jurgita Neniškienė mano, jog turizmo laikraštis nesulauktų reikiamos paklausos.
"Jie nėra itin populiarūs, todėl mes nedirbame ta linkme. Turime informacijos pačiame turizmo centre, dalinamės ja su besidominčiais atostogautojais", - teigė ji.
Be to, vadybininkė sako, jog užsieniečiai apie turizmą Lietuvoje daug sužino iš kaimyninių šalių turizmo informacijos centrų, nes centrai tarpusavyje aktyviai bendradarbiauja, nuolat keičiasi informacija.
Neringa Gecevičiūtė, laikinai einanti direktorės pareigas Nidos kultūros ir turizmo informacijos centre "Agila", teigė, jog naujienlaiškiai planuojami rengti ateityje.
"Tikslios datos pasakyti negaliu, tačiau turizmo laikraščiai - nauja perspektyva Lietuvos pajūrio reklamai. Dar svarstoma dėl regioninių turizmo centrų vienijimosi vienam bendram reklaminiam naujienlaiškiui leisti.
O šiuo metu stengiamės kuo daugiau informacijos apie Nidą suteikti brošiūromis, kurias leidžiame rusų, latvių, vokiečių kalbomis. Šalies pajūrį reklamuojame ir tarptautinėse parodose", - teigė N. Gecevičiūtė.
Anot Allos Valužienės, Palangos miesto turizmo informacijos centro direktorės, turizmo naujienlaiškiai dienos šviesos neišvysta dėl finansinių problemų.
"Nors idėja leisti turizmo laikraščius ir skleisti naujausią informaciją apie renginius bei ekskursijas gera, tačiau tai liečia ne tik Palangos turizmo informacijos centrą - reikia vienytis bent jau regiono centrams, tuomet viską subalansuoti ir svarstyti biudžetą. Žinių apie Lietuvą niekada nebus per daug", - akcentavo A. Valužienė.
Tuo metu Latvijos kurortinio Ventspilio miesto turizmo informacijos centro atstovai džiaugiasi sėkmingu turizmo laikraščių skleidimu. Pasak jų, daugelis lietuvių į Ventspilį atvyksta suintriguoti laikraštuke pateiktomis žiniomis apie vieną ar kitą renginį, taip pat sužavėti fotografijų. Esą turistų suaktyvėjimas po leidinio pasirodymo ypač jaučiamas.
"Mes stengiamės informaciją pateikti visose Baltijos šalyse vietinėmis kalbomis - kad visiems žmonėms informacija būtų prieinama. Džiaugiamės galėdami sudominti visų amžiaus grupių žmones visais metų laikais, nes naujienlaiškis išleidžiamas triskart per metus", - teigė centro atstovai.
Rašyti komentarą