Klaipėdos vicemeras Artūras Šulcas teigė, kad toks centras vienytų AB "Klaipėdos energija", AB "Klaipėdos vanduo", "KRATC", UAB "Gatvių apšvietimas", UAB "Klaipėdos autobusų parkas" ir VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas".
"Šiuo metu mąstome, kaip žmonėms būtų geriau: ar vienoje vietoje sutelkti aptarnavimo centrą, ar dėlto tik palikti taip, kaip yra, ir nieko nekeisti. Kol kas tai buvo pirmasis mūsų susitikimas. Stačia galva į tokias permainas tikrai nešoksime", - po susitikimo kalbėjo vicemeras.
Kol kas vienoje vietoje aptarnauti klientus norą parodė tik "Klaipėdos vanduo" ir "Klaipėdos energija". "KRATC" atstovai žadėjo pagalvoti, pasiskaičiuoti, ar tokie pokyčiai gyventojams nekainuotų brangiau. "Tikėtina, kad ateityje šios trys įmonės turės vieną bendrą aptarnavimo centrą", - įsitikinęs vicemeras.
Dar viena vizija - paslaugų kėlimas į internetinę erdvę. Esą jau dabar dalis pastarųjų įmonių apie pusę klientų aptarnauja elektroninėje erdvėje.
A. Šulcas teigė, jog gvildenama ir ambicinga mintis sukurti vieną uostamiesčio viešojo transporto keleivių aptarnavimo sistemą. Tarkime, apsilankęs "Keleivinio transporto" aptarnavimo centre, autobusų ar traukinių stotyje, miestietis galėtų įsigyti bet kurio viešojo transporto - miesto, tarpmiestinių autobusų, traukinių ir net kelto - bilietus.
"Tai nėra vienerių metų užduotis, tačiau šiemet pradės veikti naujas, itin modernus elektroninis bilietas, kuris, tikėtina, lems greitesnes permainas", - kalbėjo pašnekovas.
Rašyti komentarą