Euro įvedimui viešinti - milijonai litų

Euro įvedimui viešinti - milijonai litų

Vienas euras, arba trys litai keturiasdešimt penki centai, - beveik tiek kiekvienam šalies gyventojui turėtų atsieiti euro įvedimo Lietuvoje viešinimo kampanija.

Tiesa, planuojama, kad apie pusę šios kampanijos išlaidų kompensuos Europos Sąjunga (ES).

Finansų ministerijos Viešųjų ryšių skyriaus vedėjos Teresės Staniulytės teigimu, ministerija iš viso yra paskelbusi 12 su euro įvedimo Lietuvoje komunikacija susijusių viešųjų pirkimų. Iš jų jau yra įvykę 9.

"Iš likusių trijų konkursų jau paskelbtas vienas, kiti du bus paskelbti artimiausiu metu", - sakė T. Staniulytė.

Šiuo metu dar neįvykęs su euro įvedimu susijusių leidinių spausdinimo, sandėliavimo ir platinimo paslaugų konkursas, kurio numatoma vertė iki 203 tūkst. litų su pridėtinės vertės mokesčiu, pašto paslaugų (iki 182 tūkst. litų) ir socialinės reklamos gamybos (iki 333 tūkst. litų) konkursai.

Didžiausias kąsnis

Pasak Finansų ministerijos atstovės, planuodama išlaidas euro komunikacijai Lietuva vadovavosi Estijos ir Latvijos praktika bei Europos Komisijos rekomendacijomis - 1 euras, arba 3,45 lito, vienam gyventojui.

"2011-ųjų visuotinio gyventojų ir būstų surašymo duomenimis, 2011-ųjų kovo pirmąją Lietuvoje gyveno trys milijonai keturiasdešimt trys tūkstančiai nuolatinių gyventojai. Tad numatoma kampanijos apimtis - iki 3,43 mln. eurų, arba kiek daugiau nei 10,5 mln. litų. Tai nereiškia, kad visą šią sumą ir išleisime. Matome, kad konkurencija atliko savo darbą ir sąnaudos bus mažesnės", - sakė T. Staniulytė.

Ji pažymėjo, kad pagal partnerystės sutarimą iki pusės su euro įvedimu susijusios viešinimo kampanijos išlaidų kompensuos ES.

Didžiausią minėtos komunikacijos kampanijos konkursą - "Žiniasklaidos planavimo ir socialinės reklamos talpinimo paslaugos" - laimėjo bendrovė "Publicum Media". Maksimali numatytų paslaugų vertė - 3,63 mln. litų.

"Publicum Media" įsipareigoja minėta tema skelbti informacinius pranešimus Lietuvos nacionaliniuose ir penkiuose didžiųjų miestų, regioniniuose, vietiniuose ir tautinėms mažumoms skirtuose laikraščiuose bei žurnaluose, transliuoti informacinius garso klipus per nacionalines ir regionines radijo stotis bei informacinius vaizdo klipus per nacionalinius ir regioninius televizijos kanalus, skelbti kaičiąsias ar statines reklamines juostas nacionaliniuose ir regioniniuose interneto portaluose bei informacinius pranešimus lauko reklamos priemonėse, viešojo transporto ir prekybos centrų TV ekranuose.

Kiti didieji projektai

Euro įvedimui skirtų žiniasklaidos projektų konkursą laimėjo viešųjų ryšių bendrovė "Gravitas Partners". Jo vertė - iki 1,117 mln. litų. Beje, šiuo konkursu domėjosi 15 paslaugų teikėjų, tačiau pasiūlymą pateikė tik jau minėta bendrovė.

Pagal šį projektą bus ar jau yra rengiamos įvairios informacinės rubrikos bei laidos nacionalinėse televizijose bei radijo stotyse (LRT (televizija ir radijas), LNK, TV3, Pūko radijas, M-1), taip pat skelbiamos specialios informacinės skiltys ar organizuojami interaktyvūs projektai šalies interneto portaluose (delfi.lt, 15min.lt ir balsas.lt).

Iki 1,48 mln. litų atsieis ir su euro įvedimu susijusių renginių ir seminarų organizavimo paslaugos. Šių paslaugų teikimo konkursą laimėjusios bendrovės "Idea Prima" ir "Ministerium" įsipareigojo surengti "Geros valios praktikos memorandumo" pasirašymo renginį, specialaus "Eurobuso" kelionę po visas 60 šalies savivaldybių, mažiausiai 70 "Euroseminarų" gyventojams ir verslo atstovams, specialią moksleiviams skirtą programą "Euro dienos mokykloje", plačiajai auditorijai skirtus internetinių transliacijų ciklus šalies viešosiose bibliotekose bei dieną prieš ir (arba) euro įvedimo dieną renginius trijuose didžiuosiuose šalies miestuose, skirtus simboliškai pažymėti euro įvedimo momentą.

Beje, "Idea prima", tik jau kartu su bendrove "DDB Vilnius", laimėjo ir socialinės reklamos kūrimo bei viešųjų ryšių paslaugų konkursą. Jo vertė - iki 821 tūkst. litų.

Minėto konkurso sąlygose numatytos šios paslaugos: svetainės www.euras.lt priežiūra ir pildymas, paskyrų socialiniame tinkle kūrimas ir administravimas, mobiliųjų euro aplikacijų kūrimo konkurso organizavimas, leidinių, plakatų tekstų ir maketų rengimas, įvaizdžio kampanijos vykdymas bei kt.

Nuo prizų iki vertimų

Pasak Finansų ministerijos atstovės, dar kitų 5 su euro įvedimu susijusių viešinimo projektų jau esama daug mažesnės apimties.

Nuo gegužės pradžios veikti pradėjusios nemokamos euro telefono linijos 8 800 34528 paslaugas teikia bendrovė "Eurotela". Pirkimo vertė - iki 233 tūkst. litų. Beje, T. Staniulytė pažymėjo, kad iki rugsėjo 25 dienos šia telefono linija jau buvo sulaukta beveik 5,8 tūkst. skambučių.

Sąžiningo kainų perskaičiavimo logotipo ir įvaizdžio knygos sukūrimo paslauga nupirkta iš bendrovės "San Hunters" (vertė - 16,9 tūkst. litų).

Bendrovė "Dizaino kryptis" laimėjo svetainės www.euras.lt naujinimo paslaugų, kainuosiančių iki 117 tūkst. litų, konkursą.

Informaciją į užsienio kalbas šiai svetainei ir kitiems leidiniams verčia bendrovė "Okas Language Solutions" (vertė - iki 37,3 tūkst. litų.)

O prizai ir suvenyrai su euro įvedimu susijusių renginių ar konkursų dalyviams už 21 tūkst. litų perkami iš bendrovės "Office Day".

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder